ביבי: “מתפלל לשלום הרב שטיינמן” • הנשיא התקשר אל בית החולים

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "נשנה קצת את סדר היום בגלל מחלתו של הרב שטיינמן" • הנשיא שוחח עם מנכ"ל בית החולים 'מעייני הישועה' ועם ח״כ משה גפני ודרש בשלומו של הגראי"ל • "תודה לכם על הטיפול המסור ואנו פה נמשיך ונתפלל לשלומו"
יוסף גרינבוים
ב' שבט התשע"ז / 29.01.2017 12:03

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למצבו הבריאותי של הגראי”ל שטיינמן ואמר: “אנחנו נשנה קצת את סדר היום של ישיבת הממשלה בגלל מחלתו של הרב שטיינמן”.

ראש הממשלה הוסיף: “אני רוצה לאחל לו החלמה מהירה ושלמה. הוא איש חשוב מאוד לא רק בעולם החרדי, אלא בעם ישראל, ואני מצטרף לציבור הרחב שמתפלל לשלומו ומייחל לבריאותו”.

גם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שוחח הבוקר עם מנכ”ל בית החולים מעייני הישועה, הרב שלמה רוטשילד, ועם ח”כ משה גפני – וביקש לדרוש בשלומו של הגראי”ל שטיינמן, שאושפז אמש ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים.

“תפילותיי נתונות לשלומו של גדול הדור הרב אהרן יהודה לייב שטינמן ואני יודע שהוא נתון בידיים הטובות ביותר”, אמר הנשיא. “תודה לכם על הטיפול המסור ואנו פה נמשיך ונתפלל לשלומו”.

בהודעה שפרסמו מקורביו של ראש הישיבה נאמר: “לקיים בנו חכמי ישראל, לאור החמרה במצבו של מרן ראש הישיבה רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פיגא שטיינמן שליט”א הציבור נקרא להעתיר בתפילה ותחנונים ולהרבות בלימוד התורה בתענית דיבור לרפואתו השלימה והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי מתפלל?????
    29/01/2017 12:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)