ח”כ מוזס: אני הנציג לטיפול במשבר הדיור. דגל: נשלח איש מקצוע

סיעת אגודת ישראל החליטה כי ח"כ מנחם אליעזר מוזס יהיה זה שיטפל מטעם יהדות התורה במצוקת הדיור הקשה של הציבור החרדי מול משרד השיכון • דגל התורה החליטה לשלוח מטעמה איש מקצוע מהתחום, "על מנת להתמודד עם הפקידות המקצועית וטענותיהם המקצועיות שיעלו בישיבות" • וש"ס? "אצלנו דרעי הממונה. אנחנו לא שתדלנים אלא מובילים"
י"ג כסלו התשע"ז / 13.12.2016 14:23

בעוד הציבור החרדי מצפה לפתרונות שיחלצו אותו ממצוקת הדיור הקשה, מאחורי הקלעים מתנהל קרב לא שקט בשאלה: מי יהיה הנציג החרדי שירכז במשרד השיכון את מציאת פתרונות הדיור?

במפגש של הנציגים החרדים עם שר האוצר משה כחלון ושר הבינוי יואב גלנט בשבוע שעבר סוכם כי תוקם ועדה שתנסה לאתר פתרונות למצוקה. כמובן שמיד היו מי שלטשו עיניים לתפקיד החדש – הנציג החרדי שיטפל במשבר הדיור.

אמש (שני), בישיבת סיעת ‘יהדות התורה’ בכנסת, הודיע ח”כ מנחם אליעזר מוזס, המשמש גם כיו”ר הסיעה, כי סיעת אגודת ישראל בחרה בו לכהן כנציג החרדי.

מוזס פועל בנושא כבר מימי קדנציית נתניהו השניה, עת ערך סיור לח”כים חילונים במחסנים ירושלמים בהם נאלצים להתגורר זוגות צעירים חרדים, בשל המחסור בדירות. מאז ועד היום נרשמו לטובתו עשרות נאומים בנושא, כשלצד תוארו כ’מר מירון’ הוא בהחלט זוכה גם לתואר ‘מר דיור חרדי’ – ובצדק.

אלא שביהדות התורה, ממש כמו ביהדות התורה, אל תצפו שמינוי שכזה יעבור בשקט. אי מי מדגל התורה ניסה למלמל ש”אולי כדאי מינוי מקצועי”. היו דיבורים על שילובו של ח”כ לשעבר אריאל אטיאס, שכיהן בעצמו כשר שיכון, בוועדה (לא ברור, אגב, שאטיאס יסכים) – אבל הישיבה ננעלה כשההודעה של מוזס נותרת בעינה. הוא הממונה.

האם דגל התורה תעביר את זה בשקט?

בכיר ב’דגל’ אומר לחרדים 10: “המינוי הוא של אגודת ישראל שישבו עצמאית קודם ישיבת הסיעה. דגל התורה החליטה לשלוח מטעמה איש מקצוע מהתחום, על מנת להתמודד עם הפקידות המקצועית וטענותיהם המקצועיות שיעלו בישיבות שיתקיימו”.

ובש”ס? “אצלנו השר דרעי הממונה על הרשויות מוביל את הפתרונות בממשלה ומול הרשויות. אנחנו לא שתדלנים. אנחנו מובילים”, אומר גורם במפלגה לחרדים 10.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נו באמת מוזס מתאים?
    13/12/2016 18:37
    ר
  1. עדיף פרוש עם הנסיון או אטיאס
    הכול מלחמת כבוד