לא מחכים להשבעה: בירושלים כבר מפשירים את הבנייה ברמת שלמה

בעיריית ירושלים כבר מתכוננים לעידן החדש: מתחילים להפשיר שורה של תכניות בנייה בשכונות רמת שלמה, גילה וגבעת המטוס - שהוקפאו עד היום בגלל שבנייה בהן נחשבה ל'סדין אדום' בעיני ממשל אובמה • סגן ראש העיר: "עד היום היו לחצים לא לממש התכניות. להוריד, לעכב. זה נגמר. ננצל את חילופי השלטון כדי להביא התכניות המוקפאות לאישורים"
יוני גרין
י' חשון התשע"ז / 10.11.2016 22:04

בעיריית ירושלים לא מחכים עד שהנשיא הנבחר דונלד טראמפ יושבע לנשיא – וכבר מתחילים להפשיר תכניות בנייה.

לפי דיווח בחדשות 2, בעוד שרים וחברי כנסת קוראים לראש הממשלה לגבש אסטרטגיה חדשה לבנייה בבירה, בעירייה כבר מתכוונים להפשיר שורה של תכניות בנייה בשכונות רמת שלמה החרדית ובגילה – שבנייה בהן נחשבה ל’סדין אדום’ בעיני ממשל אובמה בפרט.

“היו לחצים לא לממש את התכניות, של מה שנקרא כביכול ‘מעבר לקו הירוק’. לא נתנו, לא אפשרו, לממש את הבנייה שם”, אמר הערב (חמישי) לחדשות 2 יו”ר ועדת התכנון והבנייה, סגן ראש העיר ירושלים, מאיר תורג’מן.

הוא חשף: “הלחצים הופנו מלשכת ראש הממשלה, מהממשל האמריקני. ראש הממשלה היה פונה אלינו כל הזמן להוריד את התכניות האלה, לדחות את התכניות הללו – וכך זה עבד לאורך כל הזמן. כל התכניות שמוקפאות כבר הרבה מאוד שנים”.

תורג’מן מדגיש כי מדובר ב-“2,600 יחידות דיור בגבעת המטוס, 3,000 יחידות בגילה, 1,500 יחידות דיור ברמת שלמה ועוד מלא תכניות שאני מתכוון לנצל את חילופי השלטון בארה”ב ולהביא אותן לאישורים.

“עד היום הופנו אלינו כל הזמן לחצים מכיוון לשכת ראש הממשלה אחרי שבארה”ב כעסו – להוריד, להסיר, לעכב. זה נגמר. מעכשיו אנחנו מתכוונים להוציא את התכניות המוקפאות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות