נערכים לחגים: ממוצרי ניקיון ועד עיצוב מטבח • החור של הגרוש

החג קרב וזה הזמן להיערך בכל החזיתות: חומרי ניקוי מתאימים, כלי בישול והגשה, מוצרים מרגיעים לעור הסדוק מעונת המעבר, היובש ופעולות הניקוי התכופות - וגם...להכין את הביגוד לילדים
תמי גיל
כ"ג אלול התשע"ו / 26.09.2016 15:20

 חגי תשרי מאופיינים בארוחות גדושות, עם מספר אורחים רב, מגוון מאכלים טעימים ועם המון-המון כלים.

המותג Olea essence מבית הבד של הגולן מציע לכם בחג הקרוב להשתמש במוצרי ניקוי מחומרים טבעיים, המבוססים על יכולת החיטוי של הזית.

החשיפה לחומרי ניקוי מסוימים מהווה סיכון בריאותי, בשל המגע עם חומרים כימיים רעילים ואגרסיביים. החומרים הכימיים נספגים בגופנו וחודרים אל מחזור הדם, מערכות העיכול והנשימה באמצעות מגע ישיר עם העור והריריות, דרך הנשימה והבליעה.

מוצרי הניקיון הירוקים של Olea essence מבוססים על יכולת החיטוי והניקוי של מי הזית (רשום כפטנט) בשילוב שמנים אתריים על טהרת חומרים טבעיים בלבד וללא חומרים כימיים וסינטטיים.

מעל 80% מהחומר הם תוצרי הזית והשאר תמציות צמחים טבעיות ואורגניות, מלח מים המלח ושילוב שמנים אתרים: שמן אורן, שמן עץ התה ושמן ציפורן הידועים בתכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות.

הסדרה מכילה שלושה מוצרים:

נוזל לניקוי כללי (ספריי) – מנקה ומחטא מבחר סוגי משטחים (זכוכית, פלסטיק, סוגי בדים שונים, עץ, קרמיקה ופלדת אל חלד).

נוזל לשטיפת כלים – מנקה ומחטא כלים ומשאיר את כפות הידיים רכות ונעימות.

נוזל כלים למדיח – מנקה ביעילות, מסיר שאריות שומן מכלי המטבח ומפיג ריח רע.

מחיר: 19.90 ₪ ליחידה. להשיג במרכזי המבקרים של “בית הבד של הגולן”.

הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים  לאחר הפקת השמן ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות.

מעבדות אולאס אסנס, הצליחו  להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן. מוצרי אולאה אסנס מיוצרים במעבדת “בית הבד של הגולן”.

על פי  תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע והקפדה על שמירת הסביבה, יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.

צילום: הדר ליברוס

 

שיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנות

 שיווק, צרכנות

זו עובדה ידועה שפרי הרימון מכיל שלל סגולות בריאותיות. מיץ הרימונים הפך לא מכבר למצרך ידוע בקרב חובבי הבריאות ולתרופת סבתא שימושית וידועה.

לרגל ראש השנה מציע המותג ד”ר קליין טוניק רימונים. למרות השם לא מדובר במשקה בריאות , אלא דווקא במי לחות להרגעה ורענון של העור.

מי הלחות להרגעה ורענון מכילים ריכוז גבוה של נוגדי חמצון, נוגדי דלקת, תמציות הרגעה וויטמין B5 לחיזוק מערכת ההגנה של העור. מי הלחות הייחודיים עשויים משלל מרכיבים פעילים ביניהם: ויטמין B5.

 פנטנול שגורם לחידוש התאים, חיזוק מערכת ההגנה של העור והרגעה, מיצוי רימונים – אנטיאוקסידנט חזק ויעיל, קמומיל שמתפקד כאנטי דלקתי ומרגיע של העור.

 אופן השימוש: מורחים על גבי פד צמר גפן 2-3 ביום בכל אזורי הפנים, ניתן להמשיך בשגרת הטיפול הרגילה.

מחיר: 169 ₪.  תכולה: 250 מ”ל. ניתן להשיג: אצל הקוסמטיקאיות שעובדות בשיטת ד”ר קליין.

שיווק, צרכנות

 המותג Carter’s הוא שם נרדף לבגדים איכותיים, נוחים, כביסים ובעיקר אופנתיים, לתינוקות מגיל לידה ועד מידה שבע (לגילאי 7) .

 לקראת החגים מציע המותג קולקציה ססגונית, חגיגית ומהודרת לבנים ולבנות, המאופיינת בצבעוניות משמחת, גזרות אופנתיות וחדשות, תוספות אופנתיות, שנותנות את הטוויסט ואיכות הבדים הבלתי מתפשרת.

 בין פרטי קולקציית החג ניתן למצוא:

 בארון הבנות: שמלות מסתובבות חגיגיות עם דפוסי פרחים בכחול או בלבן, שמלה  ורודה  עם דפוסי ציפורים, טוניקת ג’ינס בהירה עם טייץ בדפוס גאומטרי, סט  טוניקה עם טייץ במראה ג’ינס, טוניקה בדפוסי פרחים עדינים עם טייץ ורוד , קרדיגנים בסריג לבן , ורוד ועוד

 בארון הבנים: חולצות אריג מכופתרות  מבד דנים או בדפוסי קטנים שונים, משבצות,  מכנסי אריג בגווני כאמל, ואוף וויט, מגוון ג’ינסים , חליפות הכוללות גינס וחולצה מכופתרת שהיא למעשה בגד גוף, חליפות הכוללות חולצה מכופתרת ומכנס צבעוני לדוגמה חולצה תכלת ומכנס חאקי, חולצת פסים ומכנס כחול כהה, חולצת משבצות בכחול ומכנס כאמל  ועוד .

 טווח מחירים:  שמלות החל מ 119.9 ₪. חולצות מכופתרות החל מ- 89.9 ₪. מכנסי אריג- 89.90 שח. סריג קרדיגן- 89.90 שח. סט טוניקה וטייץ – 119.90 שח. סט שני חלקים- אוברול מכופתר לתינוק וגינס- 129.90 שח. סט שני חלקים מכנס צבעוני וחולצה מכופתרת- החל מ-119.90 שח.

 להשיג ברשת קרטרס- אושקוש וברשת H&O ברחבי הארץ.

שיווק, צרכנותשיווק, צרכנותשיווק, צרכנות

צילום: טל טרי

שיווק, צרכנותשיווק, צרכנות

צילום: יחצ חול

“מטבחי דקל” חברו למעצבת שירי לסר-כץ, הבעלים והמייסדים של אתר LOOK.CO.IL, אתר העיצוב הראשון בישראל.

מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בו צוות המעצבים של האתר יתרום מהידע שלהם על מנת לשלב בקולקציית המטבחים של “דקל” סדרת מוצרים מדהימים לחובבי הבישול וגאדג’טים למטבח ביניהם: אביזרי מדידה ושקילה של חומרי אפיה, כפות וקופסאות הגשה ייחודיות ועוד הפתעות.

 ורד סלם, מנהלת השיווק של “מטבחי דקל”: “‘מטבחי דקל’ חיים ונושמים את סביבת העבודה במטבח בין אם זה באירוח, בבישול, בחיי היום-יום המשפחתיים וגם באירועים החגיגיים והרומנטיים. מדובר בעשייה של 38 שנים לצד הבנה מעמיקה של צרכי לקוחותינו.

“אנחנו איתם בכל תהליך מדידות הארונות, המשטחים, התקנת כיורים ותכנון עיצוב המטבח, ואנחנו איתם גם בפתרונות אחסון ואביזרים חכמים למטבח. מתוך כך נוצר שיתוף הפעולה עם אתר LOOK.CO.IL. מצאנו אהבה משותפת ומכנה משותף רחב עוד יותר עם הבעלים שירי לסר-כץ כאשר לפנינו מטרה אחת- נוחות ויעילות בתוך התא המשפחתי הישראלי החם והאוהב, ויתרה מכך- הקהל שלמד עם השנים להעריך עיצוב.

“מדובר בשינוי תפיסה שיוביל לחוויית אירוח ובישול לצד חווית קנייה אחרות לגמרי עבור הצרכן, המאפשרות חידוד ובחירה נכונה של המטבח שהכי מתאים ללקוח מהקולקצייה של מטבחי דקל”.

אתר LOOK.CO.IL, אתר העיצוב הראשון בישראל, מביא לקדמת הבמה מעצבים ישראלים ובינלאומיים שעיצבו פריטי עיצוב מדהימים, מקוריים וחדשניים במחירים שווים לקהל הישראלי.

idan gur 1idan gur 2idan gur 3

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות