כשעמי כהן & מנדי ג’רופי הרקידו את הגרש”מ עמאר ואריה דרעי • צפו

אמש נחגגה בירושלים חתונת נכדו של הראשל"צ הגרש"מ עמאר • כאשר יו"ר ש"ס אריה דרעי והראשל"צ יצאו בריקוד - פתחו עמי כהן & מנדי ג'רופי, שהרקידו את החוגגים, בשיר "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד"
אבי כץ
כ"ט אב התשע"ו / 02.09.2016 12:59
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל מי שקורא על מה חתומים הבחורים שחותמים עם הצבא (אין שום הסכם עם חב
    02/09/2016 17:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כל מי שקורא על מה חתומים הבחורים שחותמים עם הצבא (אין שום הסכם עם חב”ד פשוט יש גיוס לכל הבחורים רק דוחים זאת בשנתיים) ברור שצריכים להתגייס לצבא השמד.

    וכאן הבן שואל שאלה אחת פשוטה ביותר. הוראת כ”ק אדמו”ר ז”ל שלאחר החתונה ילמדו שנה או שנתיים בכולל בלהט ובחיות כחלק מההכנה לחיים. מעולם לא שמעתי שגיוס בחורים לצבא זה דעתו של אד”ש, ומי הרהיב עוז בנפשו לנגוע בתלמידי התמימים ולטמאותם כאילו כביכול מדאגה לקבוצה, והרי השוחד יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים.

    האם זה הפני של חב”ד לראות תמימים מתחתנים מגוייסים מגולחי זקן שאין בהם לא טעם תורה ולא טעם יהודי ולא טעם חסידות כמו ש”צפת” מגדלים בשנים הכי אחרונות עדרים עדרים כאלו בכוונה תחילה והוציאו את כל החמימות והלחלוחית של חסידות ומשיח תמורת תקציבי עתק והקמת ישיבות טכנולוגיות וישיבות חנוך לנער עם כל מיני שמות בומבסטיות שהמצב שם ה”י.

    ולאן הם מובילים את חב”ד ועדיין מתפארים שנפתחה ישיבה חדשה (בית זוגות) בו בזמן שאין לזה שם ישיבה אלא מכסימום בית ספר טכנולגי או בית ספר למלאכה אבל אצלם המטרה מקדשת את האמצעים ומחריבים את חב”ד ואת כל היסודות הקדושים שכ”ק הרבי זצוק”ל בנה את חב”ד.