בנו של הגר”י אברג’ל זצ”ל על הקשר עם יחד: “הגר”מ מאזוז ממשיך דרכו של הרב עובדיה”

באזכרת 11 חודש לפטירתו של הגר"י אברג'ל, הכריז בנו החיד"א, העומד בראש המוסדות, על רקע שמועות כי פתחו קשר חדש עם ש"ס: "אבא אמר לי בשנה שעברה - ממשיך דרכו של הרב עובדיה ​​בהלכה, בקדושה ובהנהגת הדור - זה הגאון רבי מאיר מאזוז" • בכיר ב'יחד': "לא מופתעים. הקשר ארוך שנים, אמיתי. שמחרחרי הריב יניחו הסכסוך בצד"
יוסף גרינבוים
כ"ז אב התשע"ו / 31.08.2016 14:23

​אמש (שלישי) התקיימה עצרת אלפים, במלאת 11 חודש לפטירתו של הגאון רבי יורם אברג’ל, בהשתתפות ראשי ישיבות והכוללים שתחת נשיאותו של הגר”י אברג’ל זצ”ל, ובהשתתפותו של ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’, הגר”מ מאזוז, שאף נשא דברים לכבודו של הגר”י אברג’ל זצ”ל.

​במהלך העצרת ספד בנו הרב חיים יוסף דוד אברג’ל, מי שעומד כיום בראש מוסדות  ‘קול רינה רב פעלים’, ומנהיג את הפעילות הגדולה של רשת הכוללים של הרב אברג’ל, כאשר בין דבריו אמר: “אהובו של אבא, הגאון החסיד המופלא מופת הדור הגאון רבי מאיר מאזוז. אבא אמר לי בשנה שעברה, שממשיך דרכו של הרב עובדיה ​​בהלכה, בקדושה ובהנהגת הדור – זה הגאון רבי מאיר מאזוז. ככה אבא אמר לי בעצמו, גם בציבור וגם אמר לי ביחידי.

​”וזכינו שכיבד אותנו, ה’ ישמרהו ויחיהו, א​חד ויחידי מאוהביו של אבא. כשאבא היה שוכב בתל השומר והרב בא לבקר אותו, אבא כל כך שמח מהמתיקות והענווה והחביבות של ראש הישיבה”.

​דבריו של החיד”א נאמרו על רקע שמועות ופרסומים שונים, לאחר פטירתו של הגר”י אברג’ל זצ”ל – מי שהיה מתומכי תנועת ‘יחד’ ופעל למענה בבחירות לכנסת ה-20 – כי בניו ממשיכי דרכו פתחו קשר חדש עם תנועת ש”ס.​

כעת מתברר כי הקשר שהיה בין משפחת הרבנים אברג’ל לבין הגאון רבי מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של ‘יחד’ נותר כשהיה, אף לאחר פטירת נשיא המוסדות.

​בכיר בתנועת ‘יחד’ אמר לחרדים 10: “לא מופתעים. הקשר בין מרן ראש הישיבה לגאון הגר”י אברג’ל ​הוא ארוך שנים, קשר אמיתי ומלא כבוד והערכה.

“הלוואי וישכילו מחרחרי הריב להניח את כלי הסכסוך בצד, ולכבד דעה של גדולי ישראל – גם אם אינה כפופה למרותם.

“הגיע הזמן, להפנים שיש גישות שונות ודעות מנוגדות אצל גדולי הדור, וכל אחד יבחר בדרכו, מתוך כבוד הדדי, ושיתוף פעולה למען הערכים החשובים לכלל הציבור שומר התורה והמצוות”.

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אסור להאמין לכלבלרי דרעי
    31/08/2016 14:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שסניקים מתועבים שיקרו שנה שעברה, כביכול בני הרב אברג’ל בגדו ברב מאזוז, והולכים עם הרב בעדני. אפילו אני קצת האמנתי להם, מה אדם מן השורה יודע. עכשיו מתברר שהכל היה שקרים. אסור להאמין לעיתונאי דרעי, הכל שקרים!!!!

  2. גאון ישראל הרב מאזוז
    31/08/2016 15:03
    אביב
  3. זה ברור שהרב אברג’ל היה מעריץ של הרב מאזוז. לא סוד. זה היה מיותר הקרבה הצינית של ראשי ש”ס כביכול לצד בניו. הנה כבר שכחו אותו.

  4. היחידי בימנו שניתן לקרא לו גדול הדור
    31/08/2016 16:03
    יהודי
  5. זה הרה”ג מאיר מאזוז שליט”א

    • אדון נכבד !!   01/09/2016 02:32

      הרה”ג מר”ן הרב מאיר מאזוז שליט”א ראש ישיבת כסא רחמים המעתירה ממשיך דרכו של שר התורה מר”ן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל……..

  6. שס עוד לא ביקשו מחילה רבתי מכבוד מר
    06/09/2016 18:18
    הר המור
  7. מעט מה שעשו לרב אמנון שליטא עשו ליחד והרב מאזוז שליטא