הזנחה בבני ברק: פעוט בכה שעות, כבאי פרץ לדירה וחילץ אותו תשוש

ששכנים ששמעו פעוט בוכה בתוך ביתו במרכז העיר בני ברק במשך כשעתיים, עד שקולו נדם, הזעיקו כוחות כיבוי והצלה • מפקד כב"ה שנכנס אל הדירה מהחלון, מצא את הפעוט כשהוא תשוש - ללא איש בבית • ההורים אותרו לאחר שעות - והאב עוכב לחקירה
חיים טוויל
כ"ח אב התשע"ו / 01.09.2016 01:03

רשלנות והזנחה של הורים בבני ברק: צוות כיבוי והצלה פרץ אמש (רביעי) אל תוך דירה ברחוב מלאכי בעיר בני ברק, לאחר ששכנים דיווחו לכוחות ההצלה, כי שמעו קול פעוט בוכה עולה מתוך הבית במשך כשעתיים – עד שהוא חדל לבכות והם החלו לחשוש לחייו.

צוות הכיבוי וההצלה, בפיקודו של אלמוג מויאל, שהגיע אל הזירה החליט להיכנס פנימה מהחלון, מאחר והיה חשש כי הילד נמצא מאחורי הדלת.

מפקד הצוות השתלשל מהגג אל חלון הדירה, הממוקמת בקומה השלישית, באמצעות חבל. לאחר שנכנס אל הדירה, הוא מצא את הפעוט, כבן שנתיים, שוכב מאחורי דלת הכניסה, כשהוא תשוש.

לאחר שמפקד הכוח הזיז את הילד ממקומו, פרצו חבריו מבחוץ את דלת הכניסה לדירה, בכדי לאפשר לכוחות ההצלה שהוזעקו את הזירה  להיכנס ולטפל בפעוט, אשר היה תשוש. לאחר שנשאר מספר שעות לבד בדירה.

לפי כוחות כיבוי והצלה, הממצאים מעלים כי הילד נשאר מספר שעות “לא מועט לבדו בדירה”.

מהמשטרה נמסר הבוקר, כי הוריו של התינוק אותרו לאחר מספר שעות – והאב עוכב לחקירה, בגין הזנחה.

“משטרת ישראל שבה ומזכירה כי כל עזיבה של ילדים קטנים, אפילו לזמן קצר, מהווה עבירה פלילית ועלולה להוות עבור הפעוטות סכנת חיים ממשית”, נאמר בהודעת המשטרה.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חלאות! תינוק בן שנתיים לבד??
    01/09/2016 07:10
    someone
  1. חלאות! תינוק בן שנתיים לבד??

  2. ילד
    01/09/2016 08:43
    ט
  3. כמו שנאמר אלוקים נותן אגוזים למי שטין שיניים