‘על הכביש’: כך פגש השר גדעון סער את הגר”ח והגראי”ל

את הגר"ח פגש השר גדעון סער כשיצא מבית הכנסת לכיוון ביתו, את הגראי"ל – כשיצא מבית הגר"ח • זה לא הפריע ליח"צנים להפיץ כאילו לחיצת יד אקראית הייתה 'מפגש'
ג' סיון התשע"ד / 01.06.2014 19:10

הרצון לנקום בראש הממשלה בנימין נתניהו, מי שהוביל את חוק הגיוס יחד עם השותפים מיש עתיד והבית היהודי, מצליח להפיק, ללא ספק, אירועים משעשעים.

אחד כזה נרשם הבוקר, בשולי רחוב רשב”ם בבני-ברק, אי-שם בשטח שבין בית כנסת לדרמן לביתו של הגר”ח קנייבסקי, הממוקם ממול. בבית הכנסת נערכה ברית מילה לבנו של יהודי יקר, שבין זכויותיו ניתן למנות, כנראה, את ידידות אישית עם שר הפנים, גדעון סער.

כאשר החליט השר להשתתף בשמחה, הוא תיאם את הגעתו מול ידיד נוסף שלו בעיריית בני-ברק: ראש העיר לשעבר, אברהם רובינשטיין. הקשר בין השניים נוצר בהיות סער שר חינוך ורובינשטיין ראש עיר, אז עשו השניים כמה שעות יחד, ומאז שומרים על קשר צפוף בכמה ערוצים. טוב לרובינשטיין – אחרי הכול קשרים עם שר בממשלה, טוב לסער – הפוזל לכיוון לשכת ראש הממשלה.

וכך, כשהוא מחמיץ את ישיבת הממשלה, ונאלץ להמתין כ-40 דקות לשמחה שבפתח (תוך שהוא נחשף לנוהג החרדי המקובל של הזמנה לשעה פלונית ועריכת השמחה בשעה פלמונית), כיבד השר את ידידו משכבר הימים.

אלא שלבואו הייתה עוד מטרה – מטרת שוליים או שמא הייתה זו המטרה העיקרית שבשלה טרח ובא: מפגש עם הגראי”ל שטיינמן והגר”ח קניבסקי. כיום, לאחר חוק הגיוס, אין שום סיכוי לתאם הגעת שר מהליכוד אל בתי גדולי ישראל, אבל מפגש אקראי ‘על הכביש’ – למה לא.

וכך, את הגר”ח פגש סער כשיצא מבית הכנסת לכיוון ביתו, את הגראי”ל – כשיצא מבית הגר”ח, לאחר האסיפה למען ‘קרן השביעית’.

יח”צנים משומנים מיהרו להפיץ את התמונות, כאילו לחיצת היד האקראית הייתה ‘מפגש’.

IMG-20140601-WA0080

בבית הגר”ח לא טרחו להכחיש קיומו של המפגש, בבחינת – אין להכחיש את הברור ומובן מאליו.

מבית הגראי”ל, כדי להסיר כל ספק, מיהרו להודיע את ההודעה הבאה: “הודעה מבין מרן ראש הישיבה. לידיעתכם! מרן ראש הישיבה שליט”א לא קיבל את שר הפנים גדעון סער. מה שקרה הוא שסער ניגש אליו לאחר האסיפה שהייתה במעונו של מרן הגר”ח שליט”א”.

 פנייתי אל דוברו של השר בשאלה מדוע הגיע השר אל הברית, האם הוא מכיר את המשפחה, נתקלה בחומה של שתיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות