קולות במחנה הציוני על הרצוג: ‘יש מקום לשקול אפשרות השעיה’

ח"כ איל בן ראובן: "נושא ניקיון הכפיים של קברניטי העם בעיני זה אחד מהנושאים היותר חשובים" • ח"כ איתן כבל: "הרצוג יודע שאם המציאות חס וחלילה תימשך, יצטרך לקבל החלטות" • שלי יחימוביץ: "זה לא מוסיף לנו נחת. זה מקרין על כל המפלגה. אני לא משוכנעת שהוא צריך להתפטר"
אריה ריבקינד
ד' ניסן התשע"ו / 12.04.2016 11:23

על רקע הפרסום אמש (שני) בחדשות 2 כי המשטרה מבקשת מהיועץ המשפטי לזמן לחקירה באזהרה את יו”ר המחנה הציוני, ח”כ יצחק הרצוג, העניק הבוקר (שלישי) חבר מפלגתו, ח”כ איל בן ראובן, ראיון לרועי שרון ברדיו “גלי ישראל” ואמר: “ברמה הערכית הנקייה אני חושב שיש מקום לשקול גם אפשרות, אולי לא של פרישה, אלא של השעיה בצורה כזו או אחרת. נושא ניקיון הכפיים של קברניטי העם בעיני זה אחד מהנושאים היותר חשובים בממשל הישראלי”.

מנגד הוסיף ח”כ בן ראובן: “אני ממשיך לתת את אמוני בראש המפלגה. אני כולי תקווה שהעננה הזו תרד מאיתנו מהר. אני גם מכיר את הרצוג היטב, הבנאדם הוא הדבר הכי רחוק שאפשר לומר מפושע, ואני מאוד מאוד מקווה שהדבר הזה יוסר מהר ככל האפשר.

“השאלה שהכי מנקרת בי היא מי הגורם שהיה לו כל כך חשוב לתת עוד דקירה”.

ח”כ שלי יחימוביץ’ אמרה הבוקר, בראיון שהעניקה לאדמקר ושוומנפלד בתכנית ‘ישר ולעניין’ בקול ברמה, על החקירה: “זה לא מוסיף לנו נחת. זה מקרין על כל המפלגה. זה לא נשאר בנחלתו של יו”ר המפלגה שלי. אני לא משוכנעת שהוא צריך להתפטר. אני לא רוצה להיות זו שתצחק פה. כשזה מגיע לניקיון כפיים – אני לא חוששת להתעמת בתוך המפלגה.

“כאן, במקרה הספציפי, האי נוחות גדולה מאד כי הייתי היעד לדבר הזה לכאורה. אני מניחה שחלק מאד גדול בתלונות המשטרה נגד אנשים פוליטיים עשויות להגיע מגורמים אינטרסנטיים, אבל זה לא משנה כי השאלה אם עשית את המעשה או לא. אני רוצה שהצדק ייצא לאור.

“ברמה האישית הייתי רוצה שזה יתגלה כטעות אחת גדולה כי לא רוצה להאמין שהייתי היעד ששילמו עבורו כסף”.

• חשבת על כך שאולי היית יכולה לנצח את הפריימריז ב-2013?

“היו הרבה סיבות להפסד שלי. קיבלתי את זה בהכנעה. אני לא מנסה להיות בקיאה בפרשה הזו. אם יתגלו דברים לכאן או לכאן”.

ח”כ איתן כבל מהמחנה הציוני, אמר הבוקר בראיון לגל”צ, בעקבות הפרסום על כוונת המשטרה לזמן את ח”כ יצחק הרצוג לחקירה באזהרה. “אינני יודע לומר מה יהיה בעוד חודש או חודשיים. הוא יודע ואני יודע שאם המציאות חס וחלילה תימשך, נצטרך לקבל החלטות. גם אני יודע וגם הוא יודע”.

כבל הוסיף: “נקודת המוצא שלי תמיד היתה שהצדק יצא לאור. אני לא מדבר על חפויות ולא על כן אשם ולא אשם. כשדבר כזה עולה על סדר יומנו, הצדק אני מקווה יעשה במהירות רבה. זאת סיטואציה מאוד לא נעימה עבור הרצוג עצמו. אני משוחח אתו.

“יחד עם זאת, הוא לכשעצמו מרגיש מאוד בטוח בחפותו, ביכולת שלו להוכיח שלא היה כאן שום סיפור. הוא ואני משוחחים על העניינים האלה. הוא יודע להסתכל על המציאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אצל המחנה הציוני
    12/04/2016 12:10
    כחלון
  1. האסלאמי מתחיל האביב הערבי כל שנה המחנה הציוני האסלאמי עורף לראש המחנה את הראש יאללה מי הראש הבא בתור