ברקת “שרים בליכוד יושבים איתי כאילו חברים 40 שנה. נופת צופים”

ראש עיריית ירושלים, שהתפקד לליכוד, טען בפגישה עם פעילים, שהקלטה ממנה נחשפה בחדשות 2, כי הפך לגורם משמעותי במפלגה, ותיאר את יחסיו עם שרים וח"כים • "אני מתחיל לקבל טלפונים מחברי כנסת שרוצים להיפגש ולעשות שותפות. חבר'ה רציניים. חבר'ה מאוד מאוד רציניים"

אריה ריבקינד
ד' ניסן התשע"ו / 12.04.2016 12:07

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שהתפקד לליכוד, פירט בכנס פעילים את מטרתו ואת דעתו על שרים וח”כים מהתנועה, תוך שהוא מגולל בפניהם כיצד כולם מחזרים אחריו ומחניפים לו.

בהקלטה שנחשפה אמש בחדשות 2 על ידי העיתונאי ירון אברהם, נשמע ברקת: “בחודש וחצי האחרונים, כמו נופת צופים, לא היה דבר כזה בחיים. השרים נפגשים איתי – השר ישראל כץ וחיים כץ וארדן, וכולם, נופת צופים. יושבים איתי כאילו אני חבר שלהם כבר 40 שנה. הם שומעים ברקע שקורה משהו”.

לדבריו, “קורה דבר מאוד-מאוד מעניין בחודשים האחרונים: מאז שהודעתי שאני מצטרף לליכוד הרבה מאוד אנשים נכנסו לניוטרל. מה זה ניוטרל?”, שאל ברקת והשיב:  “בדקו אותי, ‘האיש הזה לאן הוא הולך? האם הוא יתחזק? האם הוא ייחלש? איך יקבלו אותו בליכוד…’? הכי חשוב להם לדעת זה כמה אנשים הוא פוקד”.

לגבי נתון המתפקדים החדשים שבאו איתו, הבהיר ברקת:י “שחקן רציני בליכוד זה 1500-2000 ומעלה. אנחנו כבר שם. וכולם מבינים שזו רק ההתחלה וקצה הקרחון. שכן יש לנו כמה מהלכים מאוד-מאוד מעניינים עם קבוצות מאורגנות שאני מעריך שעם חלקן יצליח יותר ועם חלקן נצליח פחות. ואני מאוד אופטימי”.

ברקת התייחס גם לשאיפותיו הפוליטיות: “אתם מכירים אותי קצת, אני רץ מרתון. תרתי משמע. לא ממהר, רוצה לעבוד מסודר. המספר של האנשים שפקדנו ביחד עושה את שלו, פותח לי המון דלתות. אני מתחיל לקבל טלפונים מחברי כנסת שרוצים להיפגש ולעשות שותפות. חבר’ה רציניים. חבר’ה מאוד מאוד רציניים, כולל חצי שעה לפני שבאתי לפה, חבר כנסת רציני עם בוחטה של מתפקדים רוצה לבוא, לשבת.

“הכנסת לא מעניינת אותי, אני, אותי מעניין תפקידים ביצועיים. בסדר? אני חושב. כנסת זו לא מטרה. מבחינתי, שר בכיר, זה מה שמעניין אותי במעלה הדרך. נכון להיום אבל נהוג לומר, ואני מסכים לזה שתפקיד של ראש עיריית ירושלים הוא מהחמישה תפקידים הכי מרתקים במדינה. שים את ראש הממשלה, את שר הביטחון, שר האוצר, החוץ, אני לא חושב שיש משהו יותר מעניין. אפילו לא חינוך לדעתי”.

מטעם ברקת נמסר בתגובה לחדשות 2: “ההתפקדות ההמונית לליכוד משרתת את המטרה של חיזוק ירושלים, שיפור מצב הביטחון וחיזוק הבנייה שהם יעד עליון של כל אזרחי ישראל ובעיקר של המחנה הלאומי. ברקת הכניס דם חדש לליכוד, והמתפקדים החדשים יחד עם חברי התנועה הוותיקים מחזקים את הליכוד, את ראש הממשלה והשרים כאחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חי באספניה
    22/11/2018 09:23
    פרץ
  1. האיש הוא תינוק עם שיגעון גדלות ותו לא. האיש כישלון בירושלים משחק אותה וואיי,וואיי. לא רואים אותו ממטר. הוא יכול להיות רק שר המשקים והחאפלות לעם ישראל. לשם ביבי יכוון אותו.