חרם? מנכ”ל רשת ‘מרכז בית יעקב’ נפגש עם זהבי מהמחוז החרדי

הרב ישעיהו ליברמן, חבר הנהלת 'איגוד הסמינרים', נפגש לפני כשבוע בחשאי עם מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, איציק זהבי • קיים פגישה גם עם הגאון רבי יגאל רוזן • גורם במשרד החינוך לחרדים 10: "כולם נפגשים עם מנהל המחוז מאחורי הגב. מדובר במנהל מחוז שבא לקראת המגזר החרדי"
יוני גרין
י"ב אדר ב' התשע"ו / 22.03.2016 15:30

למרות החרם: הרב ישעיהו ליברמן, מנכ”ל רשת מרכז בית יעקב וחבר הנהלת ‘איגוד הסמינרים’ נפגש בחשאי, לפני כשבוע,  עם מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, איציק זהבי.

במהלך הפגישה סוכם בין השניים על שיתוף פעולה.

לפי גורם במשרד החינוך, גם ראש ישיבת ‘אור ישראל’, הגאון רבי יגאל רוזן, ממובילי המאבק נגד המחוז החרדי וממקורביו של הגראי”ל שטיינמן, נפגש בשבוע האחרון בחשאיות עם זהבי. טרם ברור האם השניים הגיעו להבנות.

אותו גורם במשרד החינוך אומר לחרדים 10: “כולם נפגשים עם מנהל המחוז מאחורי הגב ועוקפים את החרם. מדובר במנהל מחוז שבא לקראת המגזר החרדי, בהוראתו המפורשת של השר נפתלי בנט, באופן שטרם היה – והוא מוחק את כל גזירות השר הקודם, שי פירון,  במחוז”.

התעלמות נוספת מהחרם נגד המחוז החרדי נרשמה גם ביום שני שעבר, כאשר כ-50 מורים שמונו מטעם תלמודי תורה כרכזי טיולים השתתפו בקורס מיוחד של המחוז החרדי שהתקיים בבני ברק. בין המשתתפים היו נציגים מתלמודי תורה ספרדים, וחסידויות ויז’ניץ ובעלזא.

לפני  כשבועיים  השתתף זהבי בחגיגת הבר מצווה לבנו של הפרשן הפוליטי, עו”ד אבי בלום מ’קו עיתונות’ ותחנת הרדיו ‘קול ברמה’. במהלך בר המצווה הוא נפגש עם אישים פוליטיים חרדים והתקבל בחמימות רבה.

קודם לכן השתתפו עשרות מנהלי תלמודי תורה, לצד ראשי איגוד הת”תים, לישיבת סיעה משותפת עם חברי הכנסת של יהדות התורה, כדי למחות על התנהלות המחוז החרדי במשרד החינוך.

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, פתח את הישיבה בנאום תקיף, והציג בפני המנהלים את הוראתו של הגראי”ל שטיינמן, לפיה אין לשתף פעולה כלל, בשום צורה, עם מפקחי המחוז החרדי.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות