במקום לכלא: הרב יאשיהו פינטו נסע לקבלת טיפול בבית החולים הדסה

מנהיג קהילת 'שובה ישראל' שהורשע במתן שוחד ואמור היה להתחיל בשעה 13:00 לרצות את שנת המאסר שנגזרה עליו, נסע במפתיע לבית החולים הדסה בירושלים • כניסתו לכלא ניצן נדחתה לשעה 14:00
חיים טוויל
ז' אדר א' התשע"ו / 16.02.2016 12:28

הרב יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת ‘שובה ישראל’, שאמור היה להתייצב היום (שלישי) במתקן הרפואי של השב”ס במתחם בתי הכלא ברמלה, כדי להתחיל לרצות את שנת המאסר שנגזרה עליו בגין שוחד- יצא הבוקר מביתו, אולם במקום אל בית הכלא, נסעה מכוניתו אל בית חולים הדסה בירושלים, לצורך טיפול.

הרב פינטו, שהורשע במתן שוחד לקצין המשטרה אפרים ברכה ז”ל, חולה בסרטן. בשב”ס החליטו לכלוא אותו במתקן רפואי בשל הצורך בהשגחה קבועה.

סמוך לשעה 10:30 יצא הרב פינטו מביתו באשדוד. אלא שלפתע רכבו שינה את דרכו. לא ברור בשלב זה האם מדובר בטיפול שגרתי או בטיפול לקראת כניסתו לכלא.

בחדשות 2 דווח, כי גורמים בשירותי בתי הסוהר מבהירים: ב-13:00 הוא אמור להתייצב במתקן, אלא אם יש אירוע חריג שלנו לא ידוע עליו בשלב הזה. ‎

בוואלה דווח כי הרב פינטו היה אמור להיכנס לכלא בשעה 13:00, אך בשל טיפול רפואי שלו נזקק, ובתיאום עם שב”ס, נדחתה כניסתו לכלא ניצן לשעה 14:00. זאת בשל הבדיקות הרפואיות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות