אלי ישי על ההסדר בכותל: הח”כים היו צריכים לאיים בפירוק הממשלה

יו"ר 'יחד' אלי ישי מותח ביקורת על התנהלות חברי הכנסת החרדים והדתיים בסוגיית ההסדר עם הרפורמים בכותל: "אני הייתי אומר למזכיר הממשלה: אם זה מגיע לממשלה - אין לך ממשלה..." • על הריצה בבחירות הבאות: "אנחנו בונים את המפלגה, מחזקים אותה לקראת העתיד"
נחמן גור
כ"ח שבט התשע"ו / 07.02.2016 10:40

יו”ר ‘יחד’ אלי ישי מותח ביקורת על התנהלות חברי הכנסת החרדים והדתיים בסוגיית ההסדר עם הרפורמים ברחבת הכותל המערבי.

בראיון לתוכנית ‘חדש על הבוקר’ עם נועם זיגמן בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, אמר ישי: “שמעתי שמזכיר הממשלה נפגש עם חברי הכנסת והשרים החרדים והדתיים והראה להם את ההחלטה. בו ברגע שמגישים את ההחלטה הזאת, אני הייתי אומר למזכיר הממשלה: אם זה מגיע לממשלה – אין לך ממשלה…”

ישי הוסיף: “במקרה הזה, היה צריך לבוא ולומר אין לך ממשלה. נתניהו חושש על הממשלה שלו, הוא עושה כל דבר כדי לשמור על הממשלה שלו – ודבר כזה לא היה עובר. ישבתי כמעט 20 שנה בממשלות ישראל ואני מכיר החלטות דרמטיות ומשמעותיות שיוצרות משברים גדולים מאוד וידענו לומר לא.

“פה זה מאוד מוזר לי. הרפורמים זו לא תנועה של יהדות מתקדמת אלא תנועה של יהדות נעלמת”.

בראיון התייחס ישי לעתידו הפוליטי ואמר: “אני נפגש עם ראש הממשלה, נשיא המדינה, שרים וחברי כנסת ואומר להם את דעתי על מה שצריך לעשות. עם משה כחלון נפגשתי לפני כמה חודשים וגם באירוע שהיה, ובקרוב אני אמור להיפגש איתו שוב. בסך הכל המפגשים האלה חשובים מאוד, הניסיון שצרבתי בשנים האחרונות אגייס אותו למען הציבור”.

על האפשרות כי יהיה באותה מפלגה בבחירות הבאות עם השר משה כחלון, אמר ישי: “יש כל כך הרבה ספקולציות, אנחנו רצים בתנועת יחד בעזרת ה’. אנחנו רצים כתנועת יחד, אף אחד לא יודע מתי יהיו הבחירות – אני מניח שהן יהיו הרבה יותר מוקדם ממה שכולם מצפים. מכל מקום אנחנו בונים את המפלגה, מחזקים אותה לקראת העתיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חלומות פז ידברון
    08/02/2016 00:25
    צחי
  1. בהצלחה גברררררררררררררר