חוטובלי: ישראל לא תאפשר ביקורים רשמיים משבדיה

בעקבות דבריה של שרת החוץ השבדית כי ישראל הורגת פלסטינים ללא משפט, הבהירה סגנית שר החוץ כי קיים נתק בין המדינות: "ישראל מעבירה מסר לשוודיה שאומר - אתם מגבים טרור, אתם נותנים רוח גבית לדעאש לפעול בכל תחומי אירופה"
דוד ליבוביץ
ג' שבט התשע"ו / 13.01.2016 15:25

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, אמרה הבוקר (רביעי) בסיור בשומרון של קורס הצוערים במשרד החוץ כי ישראל לא תאפשר ביקורים של גורמים רשמיים משבדיה. את הדברים אמרה סגנית השר בעקבות דבריה של שרת החוץ כי ישראל  הורגת פלסטינים ללא משפט.

“למעלה משנתיים היחסים עם שבדיה נמצאים ברמה מסוימת של נתק. מדינת ישראל סוגרת את הדלת בפני ביקורים רשמיים משבדיה. ברמה הכי ברורה, ישראל מעבירה מסר לשוודיה שאומר – אתם מגבים טרור, אתם נותנים רוח גבית לדעאש לפעול בכל תחומי אירופה”, אמרה חוטובלי, “האמירות של שרת החוץ של שוודיה הם ערבוב רע בין איוולת לטיפשות מדינית”.

סגנית שר החוץ פגשה את הצוערים ב”מרפסת של המדינה” ביישוב פדואל, שם הרצה בפני הצוערים ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

ראש מועצת שומרון דגן הוסיף “אנחנו מודים לסגנית השר שבחרה דווקא בסיור בשומרון וסבורים שמדובר בלא פחות ממהפכה בהסברה של משרד החוץ. אנחנו מקווים שהצוערים יפנימו את המסרים ויהיו מסוגלים לדברר את ישראל בעולם באופן טוב יותר משנעשה עד היום”.

הוא הזמין את שרת החוץ השבדית לבקר בשומרון. ”אני מזועזע מעזות המצח של שרת החוץ ושמח שמדינת ישראל ברורה במסרים שלה בנושא הזה ואינה מורידה ראש. הייתי רוצה לראות כיצד שבדיה הייתה מתמודדת עם טרור. אני מזמין את שרת החוץ השבדית לשומרון כדי לראות עם איזה טרור מתמודדים התושבים כאן ובמדינת ישראל”.

תגיות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביקורים רשמיים משוודיה
    16/01/2016 12:49
    ססר
  1. אני דווקא הייתי מזמין את השרת השוודית לחופשה בארץ ולמקם אותה במקומות שהטרור מתרחש, ואז לשאול אותה מה דעתה. האם למחבל רוצח יש חזות למשפט?, האם יש למחבל סיבות מקלות? ומה היא היתה רוצה שיקרא למחבל שהיה רוצח אחד מבניי משפחתה?.

    • אורי אביעד   22/01/2016 23:58

      ציפי חוטבילי היא שרה הזויה.שתשחק את היהודיה הגאה במגרש אחר .משרד החוץ זה ממשרד מקצועי .דיפלןמטיה נעשית במגכעים בין מדינות ובפשרות.צודק ראש מועצת אזור השומרון .להיפך ,להזמין אותה לביקור בארץ ןהראות לה שאנו משתדלים לתת יחס הוגן לפלישתינים .להפגיש אותה עם נפגעי הטרור הסכינאי הפלישתיני.להגנתה יש להוסיף כי היא לא השרה היחידה ההזויה .מרבית השרים וסגני השרים בממשלה הזו מתפקדים כמוה.