קופצים על עגלת המנצחת: גם ‘דגל’ תומכת בשוחט לראשות אור יהודה

אחרי ש"ס - גם תנועת 'דגל התורה' הודיעה: תומכת בליאת שוחט לראשות עיריית אור יהודה בבחירות שיערכו ביום שלישי השבוע
אריה ריבקינד
כ"ב אלול התשע"ה / 06.09.2015 12:56

תנועת ‘דגל התורה’ הודיעה כי היא תומכת במועמדת ליאת שוחט, המתמודדת במירוץ על ראשות עיריית אור יהודה בבחירות שיערכו בעיר ביום שלישי השבוע.

על פי הסקרים צפויה שוחט לנצח בהתמודדות בהפרשים ניכרים.

הבחירות לראשות עיריית אור יהודה מתקיימות בעקבות התפטרותו של ראש העיר הקודם, דוד יוסף, בשל החשדות למעשים חמורים בהם הוא מואשם.

כמתמודדים נרשמו ארבעה: שלשה חברי מועצת העיר – ומהנדס.

המועמדים היו: עוזי אהרן – חבר מועצת העיר משנת 1988 מטעם ש”ס; ליאת שוחט – חברת מועצה משנת 2003; עופר בוזי – סגן ראש העיר בשבע השנים האחרונות; וניסים עזרא, אלוף משנה במילואים, ומהנדס במקצועו.

סיכוייו של אהרן, מועמדה של ש”ס, לנצח בבחירות לא היו גבוהים מלכתחילה. בבחירות הקודמות קיבל אמנם אהרן למעלה מ-20 אחוזי תמיכה בשל ההתנגדות לראש העיר דאז דוד יוסף, אולם בבחירות הנוכחיות, מול מועמדותה של שוחט, הנתפסת כלוחמת צדק, היו סיכוייו קלושים.

“ליאת שוחט סגרה עם קבוצות רבות בעיר כמו האתיופים, נציגי הבית היהודי, וישראל בתינו, והיא עובדת בצורה מאוד מסודרת, היא אשה חזקה”, אמרו גורמים בעיר.

הנתונים הללו הגיעו לשולחנו של יו”ר ש”ס אריה דרעי, שסגר כבר לפני יותר משבוע הבנות והסכמות מול המועמדת בנושאים שונים, לאור זיקתה לדת ולמסורת.

וכך, בתחילת שבוע שעבר עלו חברי מועצת העיר מטעם ש״ס, יחזקאל שקד וליאור אגאי, כשבראשם עוזי אהרון, למעונו של נשיא ‘המועצת’, חכם שלום כהן, בעיר העתיקה ופרשו בפניו את התחזית הפוליטית לקראת הבחירות ושאלו כיצד לנהוג.

חכם שלום כהן הורה לאהרן לפרוש מהמירוץ ואמר: ״זה לא משנה איזה תפקיד יהיה לכם, אלא מה תעשו איתו. אם בכך תוכלו להשפיע ולעזור יותר לציבור, תפרשו. וכשם שקיבלתם שכר על הדרישה תקבלו שכר על הפרישה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות