חדשות 2: “החרדים והמתנחלים מצייתים פחות לכלל החוקים”

התבטאויות חמורות נגד קבוצות מיעוט בחברה הישראלית בכתבה ששודרה בחדשות 2 • יו"ר המטה החרדי בליכוד: "ההסתה אתמול במהדורה המרכזית של ערוץ הטלוויזיה הגדול בישראל - עברה כל גבול"
יוני גרין
י"ד אייר התשע"ד / 14.05.2014 12:44

הסתה בחדשות ערוץ 2: בכתבה ששידר אמש הכתב חיים ריבלין במהדורה המרכזית של חדשות 2, נשמעו התבטאויות חמורות נגד קבוצות מיעוט בחברה הישראלית. “בני המיעוטים, החרדים ותושבי יש”ע באופן כללי מצייתים פחות לכלל החוקים בישראל”, אמר, בין היתר, עו”ד אלי אור מהמכללה למנהל, בכתבה.

הדברים שודרו פחות משבוע אחרי גל מחאה בתקשורת וברשתות החברתיות, בעקבות דברים שנאמרו בשידור בליל יום העצמאות בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה”ל נגד האוכלוסייה החרדית.

יעקב וידר, יו”ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד, הגיב בעמוד הפייסבוק שלו בחריפות: “בשנים האחרונות הסתה נגד ציבורים שלמים הפכה לנורמה. אבל דברי ההסתה והשנאה אתמול במהדורה המרכזית של ערוץ הטלוויזיה הגדול בישראל – עברו כל גבול”.

בהמשך עדכן וידר: “מלשכת שר התקשורת נמסר לי כי הם רואים את שידור הדברים בחומרה רבה, וכי יעבירו באופן מיידי את הנושא לטיפול מחלקת האכיפה, שבסמכותה להטיל סנקציות על הערוץ במקרה של פגיעה בטעם הטוב או ברגשות הציבור”.

צילום מסך

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וכל זה מתפרסם דווקא ביום שאולמרט נידון ל6 שנות מאסר
    14/05/2014 13:41
    יעקב משם
  1. להזכירכם אולמרט לא בן מיעוטים, וגם לא תושב יש”ע