גזר הדין בהולילנד: רק המבשר מדווח על עונשו של אלי שמחיוף

רוב היומונים החרדיים בחרו להתעלם לחלוטין מגזר הדין של חבר מועצת עיריית ירושלים • המבשר הוא היומון היחיד שמזכיר את שמו, ללא תואר "הרב"
שמואל הכהן
י"ד אייר התשע"ד / 14.05.2014 11:36

עיתונות מטעם: מי ששואבים את עיקר המידע שלהם מהיומונים החרדיים, כנראה שאינם מעודכנים הבוקר כי חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ש”ס, אלי שמחיוף, נשלח למאסר של שלוש וחצי שנים. זאת משום שרוב היומונים בחרו להתעלם לחלוטין מגזר הדין.

הכותרת ביומון יתד נאמן על גזר הדין בתיק הולילנד: “לראשונה בתולדות המדינה ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט נדון ל-6 שנות מאסר”. בדיווח העיתון מתייחס אך ורק להרשעתו של  אולמרט. הכותרות : “כיצד ניתן לשמור על אולמרט בכלא?” – או ” אהוד אולמרט עלייתו ונפילתו” ו- “כך סיקר העולם את גזר הדין” – אלו שלושת הכתבות שפרסם כתב העיתון אריה זיסמן. שאר המורשעים אינם מוזכרים.

ביומון המודיע הכותרת הראשית מדווחת על המשבר באוקראינה, המהומות וההרוגים.  הכותרת על גזר הדין: “6 שנות מאסר נגזרו על ראש הממשלה לשעבר אולמרט”. הנאשם היחיד ששמו מופיע בכתבה הוא אהוד אולמרט. על הנאשמים האחרים נכתבו האישומים, ללא פירוט שמותיהם.

גם  בעיון הפלס לא מוזכר שמו של שמחיוף. הכותרת הראשית בעיתון: “בית המשפט פסק עונשים כבדים על המורשעים במשפט הולילנד”. בגוף הידיעה, בעמודים 2-3, מופיעה רשימה של הנאשמים, לצד תמונת אולמרט בבית המשפט, ופירוט על כל הנאשמים – מלבד שמו של שמחיוף. שמו של איש העסקים החרדי מאיר רבין מופיע ברשימה.

 המבשר הוא היומון היחיד שמזכיר את שמו של שמחיוף. הכותרת הראשית של העיתון: “6 שנות מאסר בפועל נגזרו על אולמרט – מאסרים משמעותיים על שאר הנאשמים. בגוף הידיעה מוזכרים כל הנאשמים, כולל שמו של שמחיוף, שנכתב ללא תואר “הרב”, אותו נוהגים בעיתונות החרדית להצמיד אישי ציבור חרדיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות