שתי נשים נוספות התלוננו נגד ראש הישיבה מצפת; יעבור צינתור

ממשיך להסתבך: תלונות נוספות נגד הרב מצפת החשוד במעשים חמורים.• תלמידי הרב שלחו מכתב לרבה של צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, שחשף את הפרשה: " באים לחזק את ידי המחזק"
חיים טוויל
י"ח תמוז התשע"ה / 05.07.2015 15:07

ממשיך להסתבך: עוד שתי נשים הגישו תלונה למשטרה נגד הרב שעמד בראש הישיבה והנהיג קהילה בצפת, שנעצר בסוף השבוע בנתב”ג לפני שנמלט לחו”ל, בעקבות חשדות כי ביצע מעשים חמורים.

על פי דיווח של העיתונאי יאיר קראוס באתר nrg, הרב שאושפז בסוף השבוע לאחר שחש ברע, צפוי לעבור צנתור בימים הקרובים.

בתוך כך, תלמידי הישיבה בראשה עמד החשוד שלחו מכתב תמיכה לרבה של העיר צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, בו הם מביעים תמיכה ברב העיר – שהיה מי שטיפל בפרשה הקשה מתחילתה ועודד את הנשים להתלונן במשטרה.

“אנו, תלמידי הישיבה, רבניה, אברכיה, עובדיה ובוגריה, באים לחזק את ידי המחזק, על עמידתו בפרץ לגדור פרצות ולהעמיד את תורתנו הקדושה על האמת”, כתבו.

“עוד אנו מבקשים להבהיר, שאין ולא יהיה לנו התלמידים דבר נגד משפחתו של ראש הישיבה היוצא, אנו מודים ומוקירים את עזרת המשפחה לאורך השנים”.

ביום חמישי האחרון האריך בית משפט השלום בקרית שמונה מעצרו של ראש הישיבה עד יום רביעי. עם כניסתו לאולם הדיונים אמר ראש הישיבה לתלמידיו: “בעזרת השם הצדק ייצא לאור. אנחנו חפים מפשע. בעזרת השם נעשה מסיבת הודיה וגם אתם תהיו מוזמנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ובערת הרע מקרבך
    06/07/2015 11:41
    יהודי
  1. תודה לרב שמואל אליהו שליטא