סגר מעגל • השר דרעי: “אני לא בא לעבוד בשביל כותרות בתקשורת”

במשרד הכלכלה התקיים טקס חילופי השרים, בין שר הכלכלה הנכנס והשר היוצא • בנט: "זה המשרד עבור האנשים השקופים" • דרעי: "יש דבר אחד משותף לי ולנפתלי. שנינו לא התלהבנו כל כך מהמשרדים שאנחנו הולכים אליהם - והתאהבנו בהם" • "כשישבתי בשולחן הממשלה ביום חמישי הסתכלתי ימינה ושמאלה והתברר לי שאני הכי ותיק שם"
יוני גרין
כ"ח אייר התשע"ה / 17.05.2015 13:22

במשרד הכלכלה בירושלים התקיים הבוקר (ראשון) טקס חילופי השרים, בין שר הכלכלה הנכנס אריה דרעי והשר היוצא נפתלי בנט.

בטקס אמר בנט לדרעי: “זה המשרד עבור האנשים השקופים. בשנתיים האחרונות דחסנו עשייה של עשור כדי לעצור את יוקר המחיה וליצור מקומות תעסוקה. הכנסנו נשים ערביום וגברים חרדים לשוק העבודה.

“בכל החלטה קטנה וגדולה אנחנו צריכים לחשוב על האדם בקצה. אני מאמין גדול בתעשייה הישראלית. אני מאמין בכוח של תחרות אמת. אני מאמין שהמעשה החברתי הגדול ביותר הוא ליצור מקומות עבודה. הרמב”ם אומר שזו צדקה בדרגה הגבוהה ביותר”.

“אני עובר למשרד אחר, חשוב ביותר לעם ישראל, שדואג ל-2.2 מילדי ישראל – דתיים, ערביים וחילוניים. כולם שלנו”.

השר הנכנס דרעי אמר בטקס:  “יש דבר אחד משותף לי ולנפתלי – שנינו לא התלהבנו כל כך מהמשרדים שאנחנו הולכים אליהם, אבל שנינו גם התלהבנו תוך כדי מהמשרדים שאנחנו הולכים אליהם”.

“כשישבתי בשולחן הממשלה לראשונה ביום חמישי הסתכלתי ימינה ושמאלה והתברר לי שאני הכי ותיק שם. כשהייתי שר הפנים, נתניהו היה ח”כ צעיר שהגיע מהאו”ם”.

דרעי

דרעי הבטיח, כי בניגוד לאחרים הוא לא בא לעבוד בשביל כותרות בתקשורת. “זו ממשלה אחרת ממה שהייתי רגיל. אני מתפלל לבורא עולם שיהיה לי כוח להכיר את השפה והמושגים החדשים, כל דקה ליצור כותרת, להתמודד מול הכותרת ולרוץ אחריה”.

דרעי הוסיף: “דבר שמאוד מפריע לי בשנים האחרונות זה שהחלטות שהתקבלו לא מבוצעות. זה דבר שבשבילי הוא הנורא ביותר.

“בסיבוב הראשון שלי הייתי אמנם צעיר, אבל אין לילה שהלכתי לישון בלי שדאגתי שדברים יתבצעו. כשהתקבלה החלטה – אוי ואבוי לנו אם זה לא יתבצע. מילה זו מילה. הבטחה זו הבטחה”.

דרעי

מקור: ערוץ 7

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות