יש עתיד תקפו את נפתלי בנט • הבית היהודי: לפיד מושחת

האחים לשעבר שוב מחליפים מהלומות,הפעם סביב הבחירות בתקומה • ביש עתיד השמיצו: "הבחירות היום סתמו את הגולל על הניסיון של בנט להתחפש לישראלי, הליברלי, המתון והלא מזיק" • בבית היהודי השיבו: "ממליצים ללפיד שיעסוק בניקוי מפלגתו המרוסקת מהשחיתות שפשתה בשורותיה"
נחמן וייס
כ"א טבת התשע"ה / 12.01.2015 00:23

מלחמת אחים: ביש עתיד ובבית היהודי מצאו עוד הזדמנות להתנגח האחד בשני, הפעם סביב הבחירות בתקומה.

הערב בחרו חברי מרכז תקומה-האיחוד הלאומי את רשימת המפלגה לכנסת, שתשולב ברשימת הבית היהודי.

אך מיד עם פרסום התוצאות, הזדרזו ביש עתיד לשגר תגובה לתקשורת, שתוקפת את הבית היהודי ואת בנט: :האחים של בנט יוצאים מהארון, תדע כל אם עברייה כי הצבעתם בנט, הצבעתם אורית סטרוק. שום חיוך מתחנף או סרטון היפסטרי מגניב, לא יסתירו את העובדה שפניה של “הבית היהודי” הן פניה של אורית סטרוק. זו אותה אורית סטרוק שהודתה לקב”ה על שלקח את אריאל שרון בטרם עת, וזו אותה “תקומה” שהמנהיג הרוחני והפוליטי שלה, הרב דב ליאור סבור כי הסיבה לחטיפת שלושת הנערים בגוש עציון, היא חקיקה “אנטי יהודית” של ממשלת ישראל”, השמיצו ביש עתיד.

“הבחירות היום במפלגת “תקומה” סתמו את הגולל על הניסיון של בנט  להתחפש לישראלי, הליברלי, המתון והלא מזיק”, לשון תגובת יש עתיד.

 בבית היהודי לא נשארו חייבים ותקפו את לפיד בחזרה: “אנו ממליצים לחבר הכנסת יאיר לפיד שיעסוק בניקוי מפלגתו המרוסקת מהשחיתות שפשתה בשורותיה”, מסרו מהבית היהודי.

“אנו תוהים איך אדם, שאחד מחברי הכנסת אותו מינה במו ידיו נחקר רק השבוע, ושמקורביו הקימו את עמותות ברק ועליהם הומצא הסלוגן מושחתים נמאסתם, לא מוצא לנכון להפגין מעט צניעות כשהוא מדבר על אנשים שנבחרו בהליך דמוקרטי, זאת בניגוד לשלטון היחיד הנהוג במפלגתו.

“וזאת עוד לפני השחיתות הגדולה ביותר – לפיד תקע את שוק הדיור למען גחמותיו הפוליטיות האישיות, ורק כעת כשעזב ישראל משתקמת מהריסות כהונתו”, תקפו האחים הסרוגים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך אתה אומר שלפיד מושחת?
    12/01/2015 09:47
    גדעון
  1. לפיד הוא היחידי בממשלה שהמפלגה הענקית שלו לא מושחתת זה רק מסמן כמה הם באו לעבוד, אז תנו להם לשם שינוי אנשים שלא ר רוצים את הסף ואז הביתה!