רבי אמנון יצחק: “הרב עובדיה ערב לי על חוב של 250 אלף שקלים”

"אלי ישי הזמין ממני קלטות בסך מיליון שקלים, והרב נכנס ערב שישלמו - ועדיין חייבים 250 אלף שקלים שלא שולמו" • "הרב עובדיה נמצא למעלה והוא עדיין ערב - והם דואגים לכבודו של מרן?" • רבי אמנון יצחק ממשיך לתקוף
שייע קליין
ב' טבת התשע"ה / 24.12.2014 18:24

“הרב עובדיה יוסף ערב על חוב של 250 אלף שקלים עבורי”, כך טוען רבי אמנון יצחק בשיעור שעלה לרשת היוטיוב, לפני מספר ימים. באתר וואלה צוין כי בשיעור אחר שמסר רבי אמנון, הוא פנה אל בניו של הרב ואמר להם כי אם הם דואגים לכבודו של אביהם, עליהם לשלם את הכסף, “לטובת הנפטר שלא חלילה יצטרך להתגלגל להחזיר את הכסף”.

רבי אמנון יצחק מצוי בסכסוך מתוקשר עם תנועת ש”ס, על רקע הקמת מפלגה בבחירות האחרונות בשם ‘כח להשפיע’, שנתפסה כמתחרה לתנועת ש”ס. בסופו של דבר לא חצתה המפלגה את רף אחוז החסימה, אך מאז מנהל הרב יצחק יריבות עם המפלגה, עסקניה וחלק מרבניה.

בשיעורו תקף רבי אמנון את יו”ר ש”ס הנוכחי אריה דרעי במילים חריפות, אך ציין כי גם היו”ר הקודם לא חף מחובות. ישי, כך הרב יצחק, הזמין ממנו 200 אלף תקליטים, והוא נותר עדיין בחוב העומד על 250 אלף שקלים. לחוב הזה כאמור, היה ערב, לטענת הרב יצחק – הרב עובדיה יוסף זצ”ל.

“אתם חושבים שאלי ישי סובל בזיונות סתם? הקב”ה משלם מידה כנגד מידה. אלי ישר התחנן לפני כ-18 שנים והתחנן שאביא לו 200 אלף דיסקים של הרצל והציונות במליון שקל.

“לקחו אותי לרב עובדיה יוסף שבכה בדמעות, ואמרתי שאני לא משתתף בבחירות, אני לא בוחר, וביקשו ממני, תעזור תציל, כי לפיד האבא הולך להיות וסגרנו והתחייבו לשלם את הכסף, והבאתי להם ודאגתי גם לחלוקה ולא רצו לשלם.

“אלי ישי התכחש. שיקר את מרן, אמר לו, לא התחייבתי הוא התנדב, ומעידים יצחק ועקנין ואליהו שטרית, מעידים לרב עובדיה. והרב עובדיה נכנס ערב שישלמו לי, ועד היום לא שילמו לי את כל הכסף…

“עד היום הם חייבים את הכסף, והרב עובדיה ערב. הוא נמצא למעלה ועדיין הוא ערב – והם לא החזירו את הכסף, ולא אכפת להם והם דואגים לכבודו של מרן?…”

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לא לומדים לקח שממחלוקת יוצא רק רע לעם ישראל.............
    25/12/2014 12:00
    נורית
  1. אולי עדיף לבחור בדגל התורה ולא בשום צד שמחזיק מחלוקת. כל עוד אין הוראת רבנים ברורה………….????????

  2. כי אלי לא ידע לנהל
    25/12/2014 18:10
    שמעון ביטון
  3. ורב אם כל העולם

  4. מה זה
    26/12/2014 10:37
    משה
  5. ה’ ישמור איך מדברים על מרן

  6. למי חייבים? לשופר?
    28/12/2014 03:04
    שירה
  7. כבר הארגון אינו פעיל ואסור לתת לו כסף בכדי להכפיש רבנים..פעם היית עושה פעולות קדושות..

  8. הרב אמנון יצחק תמיד אומר אמת.
    28/12/2014 09:35
    נורית
  9. הרב אמנון יצחק תמיד אומר רק אמת. הוא פועל כדי להביא את המשיח ולא כדי להקים מפלגה. מה שהוא אומר בעצם זה שלא מש”ס ולא מאלי ישי תבוא הישועה לעם ישראל. מי שלא דואג לכבוד מרן ולכבוד תורה, הוא לא באמת פועל למען עם ישראל אלא רק לאינטרסים שלהם והס”מ רק מסמא את עיניהם “שהם פועלים למען עם ישראל” ו”שאנחנו מתפלגים כדי להתאחד אחר כך”……כן בטח. רק למרן באמת היה אכפת מהתורה והצלת עם ישראל. והנה כשהצדיק הלך הכל מתפרק………..