ח”כי ש”ס תוקפים את ישי: “מעשה חמור. חילול ה’. בודה סיפורים”

ח"כי ש"ס שיגרו הערב מכתב חריף אל ח"כ אלי ישי, בו הם מכחישים את טענותיו: "לא די במעשה החמור שעשית בכך שעזבת את התנועה, תוך שימוש בשמו של מרן זיע"א וחילול ה', הנך מוסיף חטא בכך שהנך בודה סיפורים מלבך"
נחמן גור
כ"ה כסלו התשע"ה / 17.12.2014 21:21

הפילוג הספרדי:  יומים אחרי הפרישה של אלי ישי מש”ס, והקמת מפלגת ‘יחד’, חברי הכנסת של ש”ס, תוקפים אותו בחריפות.

במכתב חריף, שנחתם על ידי כל חברי הכנסת של ש”ס, מלבד אריה דרעי, מתייחסים חבריו של ישי עד לשבוע האחרון, לפילוג ולטענותיו של ישי כלפי דרעי.

“לכבוד אלי ישי”, נפתח המכתב ללא כל תואר. “בימים האחרונים הנך מפיץ כי נעשה בשנה האחרונה ניסיון לפילוג בסיעה של כמה חברי כנסת ואתה מנעת את זה, וכן כאילו חל איסור להתראיין שלא באישור יו”ר התנועה הרב אריה דרעי”.

“הרינו להבהיר, לא די במעשה החמור שעשית בכך שעזבת את התנועה תוך שימוש בשמו של מרן זיע”א וחילול ה’, הנך מוסיף חטא בכך שהנך בודה סיפורים מליבך. לבל ישתרש שקר זה נעמיד דברים על דיוקם. אנחנו, בניגוד אליך, לא היינו שותפים מעולם לא במעשה ולא במחדל לניסיון פילוג בתנועה, משלא עלתה בידך, בחרת לממש את משאלת הלב שלך ולפרוש לבד כנגד רבותינו חברי מועצת חכמי התורה”, כותבים הש”סניקים.

“למען הסר ספק”, הם מדגישים. “יו”ר התנועה הרב אריה דרעי מעולם לא אסר עלינו להתראיין ולהביע את דעתינו, להפך הוא עודד אותנו להתראיין ולהביא את דבר התנועה לציבור, אך ביקש שבנושאים חשובים המייצגים את עמדת התנועה ולא את פעילותנו האישית כגון כניסה לממשלה וכו’ נקיים את דבריו של מרן זיעא “דבר אחד לדור וגו’ ומפני רגישותם של הדברים נעשה זאת בתיאום.

“לעומת זאת”, הם מאשימים. “בזמן כהונתך כיו”ר התנועה חל עלינו איסור מוחלט להתראיין גם בנושאים חשובים פחות. די להזכיר שזו הסיבה שבגינה סילקת את חיים אמסלם, על אף שהיתה לו הסכמה מראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז להביע דעתו בנושא הגיורים”, כותבים הח”כים ולמעשה רומזים לישי על הגיבוי הרוחני שהוא מציג למפלגתו.

“אלי, תנועת ש”ס וכבודו של מרן חשובים לנו יותר מכל חברות כזו אחרת, לא נשתוק ולא ניתן לך ולאף אחד מטעמך לנסות לפגוע בתנועה ע”י הפצת עובדות שאינן נכונות”, מצהירים הח”כים.

המכתב נחתם, “החותמים בכאב למען כבודם של מרן זיע”א ורבותנו נשיא וחברי מועצת חכמי התורה שליט”א”, ועליו כאמור חתומים כל ח”כי ש”ס.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם חושבים שעקיצות ורמיזות זה מכבד אותם?
    18/12/2014 13:43
    רוני
  1. נראים כמו מאורת נחשים. צריך להחליף שם את כולם.

  2. ישי הזרים כוחות חדשים ויצר והזרים לשטח כוחות
    18/12/2014 16:15
    שמעון ביטון
  3. רק הוא יודע את העבודה איך לגעת לשסניקים בנשמה