מרים ידיים: ח”כ משה פייגלין לא יתמודד על יו”ר הליכוד מול נתניהו

החלטת בית הדין של הליכוד לאחד בין הבחירות לראשות המפלגה לבין הבחירות לרשימת המפלגה לכנסת אילצה את ח"כ משה פייגלין להודיע על פרישתו מהמירוץ לראשות הליכוד • פייגלין מעדיף להקדיש את מאמציו להשיג מקום טוב ברשימת הליכוד: "ההחלטה דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית"
יוני גרין
כ"ו כסלו התשע"ה / 18.12.2014 09:44

החלטת בית הדין של הלכוןד  אתמול כי הבחירות לראשות המפלגה יאוחדו עם הבחירות לרשימת הליכוד לכנסת, אילצה את ח”כ משה פייגלין להודיע הבוקר (חמישי) כי הוא מסיר את מועמדותו על ראשות הליכוד.

“קבלת הערעור על החלטת בית הדין של הליכוד היא שינוי כללי המשחק והיא דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית”, כתב פייגלין בעמוד הפייסבוק שלו.

“אין בכוונתי לגרור את התנועה לעוד ערכאה משפטית רגע לפני הבחירות הכלליות. בשעה גורלית זו עלינו להתאחד ולשמור את הליכוד כמפלגת שלטון. על כן, בכוונתי להתמודד הפעם רק לכנסת ואני משוכנע שאקבל תמיכה רחבה להשבת הליכוד והמחנה הלאומי לדרכו”.

הבחירות לראשות התנועה וכן הבחירות לרשימת הליכוד לכנסת ה-20 יתקיימו ב-31 בדצמבר.

חבר הכנסת דני דנון, לעומת זאת הודיע: “אמשיך להתמודד ולהיאבק להחזרת הליכוד לדרך האמיתית. ב-31 בדצמבר יגיעו חברי הליכוד לקלפיות ויחליטו האם התנועה תחזור לדרך אותה היא מובילה מקום המדינה- דרך הימין.

“הערכים והמסורת הדמוקרטית ימשיכו להיות נר לרגלינו והם אלו שמבדילים את הליכוד מהמפלגות בהן דמוקרטיה הפכה למילה גסה”, דברי דנון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות