הגר”ש בעדני: “לא הסכמתי להקמת תנועה חדשה, אין לנו אלא ש”ס”

פרסום ראשון: חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, מפרסם הערב מכתב בכתב ידו בו הוא מודיע שלא הסכים להקמת תנועה חדשה על ידי "עלול להזיק לתנועת ש"ס ולגרום למחלוקת" • "אין לנו אלא תנועת ש"ס הקדושה לעדות המזרח"
שרי רוט
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 19:49

פרסום ראשון: זמן קצר לפני מסיבת העיתונאים של אלי ישי, בה יכריז על הקמת מפלגתו החדשה, מפרסם חבר מועצת חכמי התורה הגר”ש בעדני, מכתב חריף כנגד המפלגה החדשה.

במכתב, שנכתב בכתב ידו של הרב בעדני נאמר: “הנני לפרסם בזה שלא הסכמתי להקמת תנועה חדשה ע”י אלי ישי, כי זה עלול להזיק לתנועת ש”ס, ולגרום למחלוקת ומריבות קשות בתוך הקהל שלנו”.

הגר”ש מדגיש: “ואין לנו אלא תנועת ש”ס הקדושה לקהל עדות המזרח, שהוקמה על ידי מרן רבי עובדיה יוסף זצ”ל, וצוואתו להמשיך בחיזוק התנועה הקדושה הזאת בלבד, ולחזק את המוסדות והמפעלים הקדושים שקשורים עם התנועה שמרן רבי עובדיה יוסף זצ”ל הקים ומסר את נפשו עליהם”.

המכתב הזה מגיע למעשה להכחיש דיווחים שונים, כביכול והרב בעדני נתן הסכמה שבשתיקה למפלגתו של ישי.

הבוקר, נפגשו הרב בעדני וראש ישיבת כסא רחמים הגר”מ מאזוז, בניסיון אחרון לישר את ההדורים, אלא שהפגישה נכשלה, ומיד לאחריה הודיע הרב מאזוז לאנשיו, “יוצאים לדרך. פותחים מפלגה חדשה, אלי ישי בראשה”.

במהלך הפגישה סיכמו הרבנים, כי מערכת הבחירות תתנהל ללא השמצות.

מוקדם יותר פורסמה הקלטה ב’קול ברמה’, בה נשמע ישי מזהיר את פעילי מפלגתו כי “מי שיעלה חלילה בדעתו לתקוף את תנועת ש”ס הוא מפוטר מיידי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות