אלי ישי בכנס סגור: “מי שיתקוף את תנועת ש”ס – יפוטר מיד”

אלי ישי כינס היום בצהרים כינוס פעילים ראשון, בו הסביר על התנהלות הקמפיין, והזהיר את הפעילים שלא לתקוף את תנועת ש"ס: "אני רוצה בחירות נקיות לחלוטין" • עוד אמר כי בימים הקרובים צפוים להצטרף למפלגה אישים נוספים
שלומי צור
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 19:29

המירוץ החל: כמה שעות לפני מסיבת העיתונאים, בה יודיע רשמית על פרישתו מתנועת ש”ס, והקמת מפלגה חדשה, ח”כ אלי ישי, קיים כינוס פעילים ראשון, בו נתן הוראות על התנהלות הקמפיין, בעיקר מול ש”ס.

בהקלטה שנחשפה במהדורה המרכזית של קול ברמה, נשמע ישי אומר:”חברים אני מזהיר. מי שיעלה בדעתו, חלילה, לתקוף את תנועת ש”ס, הוא מפוטר באופן מיידי. אני רוצה בחירות נקיות לחלוטין ודרך ארץ קדמה לתורה”.

ישי סיפר מעט על מה שקדם להחלטה: “היו לי הרבה הצעות, הרבה מקומות, מכל מיני מפלגות, זה לא העניין. אני פה על מנת להגדיל את הבית ולהרחיב את הבית”.

האזינו להקלטה באדיבות רדיו קול ברמה: 

בנוסף רמז ישי כי צפויים להצטרף למפלגה החדשה אישים נוספים: “חברים אל דאגה, אתם תראו עוד הפתעות רבות בעזרת השם. הרבה אנשים, מכל מיני מפלגות עוד יצטרפו אלינו. סבלנות, בעזרת השם, בשם השם נעשה ונצליח”, סיים ישי.

אל המפלגה כבר המצטרף ח”כ יוני שטבון שפרש מהבית היהודי אתמול בלילה. כעת מחכה ישי להחלטתו של אורי אריאל – האם יתפצל עם תקומה מהבית היהודי, או שימשיך בשותפות עם נפתלי בנט.

כאמור, הערב בשעה 20:00 יכנסו ישי ושטבון מסיבת עיתונאים במלון רמדה בירושלים, שם יודיעו על הקמת המפלגה החדשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני אשכנזי בכלל ומסתכל מהצד
    16/12/2014 00:42
    אברהם
  1. מה שאני רואה זה שיש חלק מהציבור הספרדי שלא יודעים מה זה הכרת הטוב לאריה דרעי
    חוץ מזה איפה מועצת החכמים שאלי דיבר עליה? ואם היא לא מתאימה לו למה הוא לא אמר את זה עוד בזמן של הרב עובדיה?