ישי שיגר מכתב פרישה לדרעי • בש”ס כועסים: “למה הוא נאחז בכיסא הח”כ?”

אחרי הקמת המפלגה, שיגר היום ח"כ אלי ישי מכתב רשמי בו הודיע על פרישתו מש"ס, אך הדגיש: "אין האמור מתייחס לפרישתי כחבר כנסת - תפקיד אותו אני ממשיך לכהן" • מקורב של הרב חיים אמסלם: "שאנשי ישי יתייעצו עם הרב אמסלם, הוא יכול להסביר להם מה בדיוק צפוי להם מהפרחחים שהם טיפחו"
נחמן וייס
כ"ה כסלו התשע"ה / 17.12.2014 00:16

הפילוג בש”ס – עכשיו זה רשמי: יממה אחרי שהודיע על פרישתו מתנועת ש”ס ועל הקמת מפלגה חדשה בשם ‘יחד’, שיגר ח”כ אלי ישי מכתב רשמי ליו”ר ש”ס, ח”כ  אריה דרעי, בו הוא מודיע על הפרישה.

“אני ח”כ אליהו ישי, מבקש להודיעכם בזאת על פרישתי ממפלגת ש”ס – ‘התאחדות הספרדים העולמית שומרי התורה’, לרבות הסרת חברותי במפלגה ורישום הודעתי זו ברשומות באופן מיידי”.

ישי מדגיש: “כי אין האמור מתייחס לפרישתי כחבר כנסת, תפקיד אותו הנני ממשיך לכהן”.

בכך, למעשה, ימשיך ישי לכהן כח”כ בכל תקופת מערכת הבחירות, עם כל התנאים הנלווים לכך, כולל אבטחה ממשמר הכנסת, בעוד ש”ס לא תכניס את המקום ה-13 ברשימה, לשלושה חודשים הקרובים.

בתנועת ש”ס זועמים על ישי ואומרים: “אם הוא פרש מהתנועה, למה הוא נאחז בכיסא הח”כ? שיפרוש מכל תפקידיו בתנועה”.

יצוין, כי מכיוון שישי פרש רק היום, מפלגתו החדשה לא תקבל מימון מפלגות המגיע לש”ס בגללו – ומי שתזכה בו היא תנועת ש”ס.

בתוך כך אומר הערב אחד ממקורביו של הרב חיים אמסלם על האלימות אותה חווה כעת אלי ישי: “הרב היה בין מי שצפו אתמול באלימות במסיבת העיתונאים על הכרזת מפלגתו של אלי ישי. הרב אמסלם גיחך.

“הוא גם עקב הבוקר אחר תגובות מחנה ישי, שנחרדו מהאלימות. הרי הוא עצמו עבר על בשרו את כל מסכת ההטרדות הזו. את שלב השיחות הטלפוניות בשעות לא שעות, האס אם אסים הפוגעניים, הנאצות ברחוב, הפקשווילים, השריטות והחבלות לרכבי הפעילים, ואולי אף ידפיסו גיליון מיוחד של ‘יום ליום’ כדי לגנות את מי שיצא מהם, מתוך התנועה, את אלי ישי.

“בדיוק כמו שבימים בהם הוא עמד בראשות התנועה עשה לאמסלם. שיתייעצו עם הרב אמסלם, הוא יכול להסביר להם מה בדיוק צפוי להם מהפרחחים שהם טיפחו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלי. אוהבים. מצדיעים. ומצביעים!! יחד!!
    18/12/2014 04:04
    ברק
  1. כולנו יחדדדדד