בבית היהודי הוחלט: עורכים מפקד בזק • הפריימריס בחודש הבא

בבית היהודי החליטו לפתוח במפקד בזק, במסגרתו תבוטל תקופת ההכשרה למתפקדים חדשים • יוכלו להצביע בפריימריס הקרובים לתפקיד יו"ר המפלגה ולרשימת הח"כים, שיתקיימו בעוד כחודש - ב-15.1.14
י"ח כסלו התשע"ה / 09.12.2014 22:17

בדרך לבחירות עוצרים בפריימריס: בבית היהודי החליטו לפתוח את ספר המתפקדים למפלגה לקראת הפריימריס בחודש הבא.

ועדת הבחירות של הבית היהודי החליטה, כי הפריימריס לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת יתקיימו יחד ב-14.1.15.

החל מהשבוע הבא יחל מפקד בזק למפלגה, תחת הסיסמה “בית יהודי גדול, מול כל השמאל”, שזו למעשה הייתה סיסמת הבחירות של הליכוד בתקופת שמיר, ובמסגרתו תבוטל תקופת ההכשרה ויתאפשר למתפקדים החדשים להצביע כבר בפריימריס הקרובים.

המפקד יערך בצורה דיגטלית, זאת בכדי למנוע מפקדי ארגזים, ולכן לא יתאפשר להתפקד בטפסים או בצ’קים, אלא רק באמצעות כרטיס אשראי.

מנכ”ל הבית היהודי, ניר אורבך: “צריך בית יהודי גדול מול כל השמאל. העליה בתמיכה הציבורית במפלגה הביאו לדרישה מוצדקת של השטח לפתוח את המפלגה לקהל רחב נוסף, שמבקש להיות חלק משפיע במפלגה. אליהם נוספים צעירים בני 17 שבבחירות קודמות לא היתה להם זכות הצבעה – וכעת אנחנו פותחים בפניהם את האפשרות להשפיע”.

ח”כ מוטי יוגב בירך על פתיחת המפקד: “אני מברך את הנהלת המפלגה וועדת הבחירות על קבלת ההחלטה לפתיחת המפקד בבית היהודי, אמנם לזמן קצר אך זה מה שאפשר ואני קורא לכל מי שמאמין בדרכה של הציונות הדתית והבית היהודי להזדרז ולהתפקד לבית היהודי ולהשפיע בבחירת היו”ר ומועמדי המפלגה לכנסת ישראל. כך וביחד נוכל להמשיך ולחזק את אחיזתנו והשפעתנו לטובה בדרך להנהגת המדינה”.

הבית היהודי לוגו המפקד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות