דרעי: אלי ישי יכהן כשר בכיר; יהיו פנים חדשות ברשימת שס

יו"ר ש"ס הצהיר שוב כי ח"כ אלי ישי ימוקם במקום השני: "משוכנע ובטוח בזה שהוא יהיה ברשימה, ביחד כל סיעת ש"ס, אין פיצולים ואין פילוגים" • לא הסכים לענות במי יתמוך אם יצטרך לבחור בין נתניהו ליו"ר העבודה: "הרצוג הוא מועמד ראוי"
נחמן גור
ט"ו כסלו התשע"ה / 07.12.2014 00:27

הולכים לבחירות: יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי, שב הערב על דבריו כי אלי ישי יהיה מספר 2 ברשימת ש”ס לכנסת הקרובה.

בראיון לתכנית המטה המרכזי בחדשות10, אמר דרעי: “מבחינתי, לפני חודשיים שלושה הודעתי. הוא מספר 2, הוא יהיה שר בכיר בעזרת ה’, ולכן אני משוכנע ובטוח בזה שהוא יהיה ברשימה, ביחד כל סיעת ש”ס, אין פיצולים ואין פילוגים”.

באולפן התפתח דיון לגבי רשימת ש”ס, ודרעי הצהיר: “אני מבטיח לך שש”ס תראה פנים חדשות”.

הוא הוסיף בציניות: “אני מתרגש עד דמעות לראות עד כמה אתם דואגים לש”ס ולהרכבה”. דרעי לא נשאל האם המשמעות של “פנים חדשות” היא הדחת ח”כים מכהנים.

דרעי נשאל האם תתכן ממשלה חלופית כבר בכנסת הנוכחית ושלל זאת מכל וכל: “אף אחד לא דיבר איתי, הכנסת תתפזר ביום שני הקרוב”. 

הוא הצהיר כי מפלגתו אינה מחויבת לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו גם ביום שאחרי הבחירות. “אין לנו שום מחויבות, אבל אני לא שייך לקואליציה ‘רק לא נתניהו’, אם נתניהו ילך על מה שאנחנו מאמינים בו – נלך אתו”.

דרעי לא הסכים לענות לשאלה במי הוא יתמוך אם יצטרך לבחור בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו”ר העבודה ח”כ יצחק הרצוג: “אני אומר גם עכשיו שהרצוג הוא מועמד ראוי. אני לא יודע, אין לי תשובה. אני צריך לראות מי מרכיב את הממשלה הבאה”.

דרעי תקף את נפתלי בנט והבית היהודי, וטען כי היה שר כלכלה כושל, שלא שילב חרדי אחד בתעסוקה, וכי העסקת חרדים רק הגיעה למצב יותר גרוע, “הוא דואג רק למגזר שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חחח שר ליום אחד - יום אחרי הבחירות הוא יעוף.....
    07/12/2014 02:15
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. דרעי מפחד מישי שיפתח מפלגה לבד