“שלא תתבלבלו. החרדים ימניים, אבל לבוז’י סיכוי לדיל”

ראש השב"כ לשעבר הצהיר: "לא אתמודד בבחירות הקרובות" • על החרדים: "מטבעם, שלא תתבלבלו, הם ימניים, אבל לא אידיאולוגים כמו הבית היהודי. יש שם אינטרסים רבים, וסדרי עדיפויות שונים, ועליהם אפשר לשחק"
נחמן וייס
ט"ו כסלו התשע"ה / 06.12.2014 22:19

ראש השב”כ לשעבר יובל דיסקין, ששמו הוזכר שוב ושוב כמי שעשוי להצטרף לאחת ממפלגות השמאל, הצהיר כי לא יתמודד בבחירות הקרובות.

בדברים שנשא ביום שישי בקיבוץ עין שמר, ונחשפו על ידי העיתונאי נדב פרי בתכנית ‘המטה המרכזי’ בחדשות10, אמר דיסקין: “אני לא יכול לעשות עכשיו את האקסטרא מייל ולהתמודד בפועל כבר עכשיו, להתפקד ולהיבחר. דבר אחד שאני כן מתחייב אליו הוא שאני ארתם למאמץ. אני כן החלטתי עקרונית שאני הולך, אבל לא בעיתוי הזה”.

דיסקין התייחס לאפשרות של ממשלת מרכז-שמאל עם החרדים ואמר: “אני לא מבין גדול בחרדים, אבל אני קצת מכיר את החברה החרדית. החרדים מטבעם, שלא תתבלבלו, הם ימניים, אבל לא אידיאולוגים כמו הבית היהודי. יש שם אינטרסים רבים, וסדרי עדיפויות שונים, ועליהם אפשר לשחק”.

לדבריו, “בוז’י הרצוג יש לו סיכוי עם החרדים לעשות דיל, השאלה מאיזו נקודה הוא יגיע, כי בשביל שהם יעשו איתו דיל, הם יצטרכו להאמין שהוא באמת נמצא בעמדה שהוא יכול לספק את הסחורה”.

יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי הגיב לדברים, ואמר שאינו מחויב לאיש.

“בוז’י הוא מועמד ראוי, אבל אני לא שייך לקואלייצית רק לא נתניהו”, אמר דרעי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות