ח”כ איילת שקד: “בתקציב האחרון בנט ניהל מאבקי חורמה עבור הישיבות”

"יש לנו קשרים טובים מאוד עם הפוליטיקאים החרדים" • "אם החרדים רוצים להצדיק שיתוף פעולה עם הבית היהודי, אוכל לתת להם רשימה של לפחות עשרים דברים שעשינו למענם, והם יוכלו להציג אותם לציבור שלהם" • "הם פשוט רוצים לבדל את עצמם מהבית היהודי ולכן הם מדברים כך" • והאם הבית היהודי תרוץ יחד עם הליכוד בבחירות?
יוני גרין
ט' כסלו התשע"ה / 30.11.2014 22:47

יו”ר סיעת הבית היהודי, חברת הכנסת איילת שקד, נשאלה בראיון לערוץ 7 האם יתכן שיתוף פעולה עתידי עם הסיעות החרדיות, והאם ניתן יהיה למחוק את המשקעים הכבדים בין מפלגתה ובין המפלגות החרדיות?

שקד הפתיעה בקביעה נחרצת: “יש לנו קשרים טובים מאוד עם הפוליטיקאים החרדים ועם המפלגות החרדיות. מה שהם אומרים לצרכים אישיים שלהם בתקשורת, זה לא מה שקורה בפועל. הם יודעים יפה מאוד שנלחמנו על אינטרסים שלהם. בנט בתקציב האחרון שעוד לא עבר ניהל מלחמת חורמה על תקציב הישיבות.

“הם יודעים את זה טוב מאוד גם אם הם לא אומרים את זה בפומבי”.

כשנשאלה שקד אם לנוכח העימות המתוקשר מול הבית היהודי, התוצאה בפועל היא שהח”כים החרדים לא יוכלו להתבטא בגלוי לטובת שיתוף פעולה עתידי עם מפלגתה – היא משיבה ואומרת: “המפלגות החרדיות יודעות שהבית היהודי פעל בשבילם גם כשהן היו באופוזיציה.

“אם הפוליטיקאים החרדים רוצים להצדיק שיתוף פעולה עם הבית היהודי אוכל לתת להם רשימה של לפחות עשרים דברים שעשינו למענם, והם יוכלו להציג אותם לציבור שלהם. הם פשוט רוצים לבדל את עצמם מהבית היהודי ולכן הם מדברים כך”.

באשר לאופציה שבעבר היה מי שדיבר אודותיה להחלפת לפיד ולבני בחרדים, אומרת שקד שכעת האפשרות הזו אינה על השולחן. “אף אחד לא מדבר על ממשלה חלופית בהרכב הנוכחי. כולם מדברים על כך שהקואליציה הנוכחית היא היחידה האפשרית ואם לא אז הולכים לבחירות”.

אודות הדיווחים על רמיזות לריצה משותפת של הבית היהודי עם הליכוד, אמרה שקד: “זה לא יקרה כי זה יפגע בגוש הימין. ריצה משותפת מביא לפחות מנדטים. מעבר לכך, לא נוותר על הזהות שלנו כמפלגה דתית וכמפלגה שונה מהליכוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרשע שחפר את הבור מבקש תודה? על מה בדיוק?
    01/12/2014 03:30
    שלומי
  1. בלעדיך בנט לא היתה הבעיה צצה כלל
    אתה הגורם לכל בעיה
    עוף לנו מהעיניים חתיכת צבוע!!!