מגישת ערוץ 14 פרצה בבכי לאחר ראיון עם ארוסתו של חלל צה”ל

המגישה שרה ב"ק ראיינה בערוץ 14 עם הלל סיזל, ארוסתו של סגן נתנאל מנחם איתן הי"ד, לוחם יחידת 669, בן למשפחה מחסידי חב"ד, שנהרג בעזה - ובתום הראיון נחנקה מדמעות • "מבינה למה בחרת בו ואני מבינה למה הוא בחר בך"
חרדים 10
י"ב אדר א' התשפ"ד / 21.02.2024 16:09

שרה ב”ק, מגישת תוכנית ‘חדשות הלילה’ בערוץ 14, נשברה אמש (שלישי) בשידור חי ופרצה בבכי במהלך ראיון עם הלל סיזל, ארוסתו של לוחם יחידת 669 סגן נתנאל מנחם איתן הי”ד, שנהרג בקרב ברצועת עזה בחודש דצמבר.

הלל סיפרה על דמותו של נתנאל הי”ד בן ה-22 וציטטה מדבריו מעוררי ההשראה.

בתחילת הריאיון סיפרה סיזל על ארוסה שנפל: “נתנאל גדל בירושלים בשכונת רמות, במשפחה חב”דניקית” – וגוללה את רוח ההתנדבות של נתי הי”ד.  “היינו ביחד שמונה חודשים. הכרנו דרך עמותת ‘זיכרון מנחם’. הוא התנדב שם ואני עשיתי שם שירות לאומי. מהשנייה הראשונה ידענו שזה זה, מהרגע הראשון. תכננו להתחתן כשהוא יסיים את קורס הקצינים ולהתחתן בעוד חודש. החלטנו שאנחנו מתארסים, אבל חיכינו עם ההצעה והמסיבות. קיבלתי את הטבעת בבוקר של ההלוויה”.

בהמשך דבריה, ציטטה מתוך מכתבים שהשאיר ארוסה, בהם פירט על תכונות האופי ההכרחיות לדעתו ללוחם, וגם הסביר מדוע בחר להתגייס ליחידת 669.

לקראת סוף הריאיון, שאלה ב”ק את הלל כיצד היא מרגישה בימים אלה: “נדמה לי שזו השאלה שהכי קשה לענות עליה”.

הלל השיבה: “זו באמת שאלה קשה. זה קשה מאוד. אבל ביחד עם זה מגיעים מהשם, מנתי,  כוחות להמשיך את הנתינה שלו, להרגיש את עם ישראל ביחד. זה נותן את הכוח. מה שקורה פה במלחמה, זה לא נקלט ולא הגיוני. להמשיך את הטוב הזה שחסר פה ממנו ומכל כך הרבה אנשים מטורפים שנעלמו. הם לא נעלמו – הטוב נשאר ויישאר”.

דבריה גרמו לב”ק להתרגשות, והיא אמרה בקול חנוק מדמעות: “הלל, מהטיפונת שנתת לנו להכיר את נתי, אני מבינה למה בחרת בו ואני מבינה למה הוא בחר בך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות