אביב גפן לעג לשמירת השבת של ערוץ 14, וחטף ברשת: ‘מלא שנאה’

הזמר והיוצר כתב לצד תמונה ממסך טלוויזיה של ערוץ 14 - שלא משדר בשבת: "תמונות ראשונות של שחרור החטופים", כשעל המסך הכיתוב: "שבת שלום" • ברשתות החברתיות התנפלו עליו: "חזר לסורו, לטנף על דתיים ולפלג בינינו"
אבי כץ
י"ג כסלו התשפ"ד / 26.11.2023 10:22

הזמר והיוצר אביב גפן לעג בליל שבת לשמירת השבת של ערוץ 14 – שלא שידר את שחרור החטופים בפעימה הראשונה.

גפן כתב לצד תמונה ממסך טלוויזיה של ערוץ 14 – שלא משדר בשבת: “תמונות ראשונות של שחרור החטופים” כשעל המסך הכיתוב: “שבת שלום”.

ברשתות החברתיות תקפו את גפן בחריפות.

איש התקשורת אבישי גרינצייג מ’כאן חדשות’ הגיב: “הייתה תקופה קצרה שאביב גפן שיחק על משבצת הממלכתי, מכבד המסורת והמלכד. גפן חזר לסורו, לטנף על דתיים ולפלג בינינו. אני מודה שאינני צופה בערוץ 14, אבל הלעג כאילו שלא אכפת לאנשים מהחטופים כי הם שומרים שבת ולא משדרים בשבת (למעט גל שקט) היא מופע של שנאת האחר במתיקות מזויפת”.

העיתונאי אריה ארליך:  “זו גאווה גדולה שבמדינת ישראל קיים ערוץ שמכבד את מסורת ישראל ואינו משדר בשבת קודש. עם ישראל גאה במורשתו ובשמירת השבת שלו וגם סרקזם נלעג של זמר שבקריירה שלו עכשיו מעונן לא יבטל את תעודת הכבוד הזו”.

גולש נוסף כתב: “אני זוכר שבתקופת הקורונה הוא התנהג אחרת ופנה לכלל המגזרים. מה קרה כאן שקיבלנו חזרה את אביב גפן הישן, המוּכר ומפיץ השליליות?”

גולש בשם רון: “פתאום קבלת האחר לא מקובלת? אחרי זה אל תתלונן על ״פילוג״ או ״הסתה״ חתיכת צבוע”.

איש התקשורת גואל ועקנין: “אין ספק שהיית צופה דווקא בערוץ הזה, דוחה”.

גולשת בשם סיגל אלמליח תקפה: “לא מבינה איך אתה מעז בכלל לשחק אותה אחד שאכפת לו יותר מהחטופים מאשר שומרי שבת? גם החיילים הדתיים שנפלו בקרב לא היו צופים בטלוויזיה. ועוד אם מתחשבים בעובדה שאבא שלך לבש חולצה עם הכיתוב ‘כל מה שמחבל צריך זה חיבוק?'”

והגולש גיורא כתב: “לפני שנה וחצי הייתי בהופעה של אברהם פריד בה התארחת לשיר וחצי. בבורות מוחלטת שיחקת אותה פתוח וקרוב ומבין ושמת כיפה. הצגה. הצגה טובה דווקא. אבל מסתבר שכולך הצגה. זיוף.בושה וחרפה. אתה אדם מלא שנאה ליהדות, לדת, לדתיים. מתבייש בשביל אברהם פריד שאירח אותך. אני תמה אם יש בך בכלל יהדות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות