שרי רוט על ההסתה: הפכנו לבשר תותחים, ילדינו ‘חוטפים’ ברחובות

הפרשנית שרי רוט וחברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד, דנו בתכנית 'המהדורה המוקדמת' בהגשת ליטל שמש בערוץ 14 על הקריאות למרי אזרחי, וההסתה נגד הח"כים מהימין ונגד החרדים • "יורקים על חרדים, מקללים אותם באוטובוסים, מה לא עושים להם, הרצח הבא על הקיר"
חרדים 10
י' תמוז התשפ"ג / 28.06.2023 22:12

ליטל שמש: צוות משטרתי לטיפול בהסתה יבחן את אמירתו של ח”כ לשעבר יאיר גולן, שאמר ‘צריך לנקוט באמצעים בלתי חוקיים’ ואמירת ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שקרא למרי אזרחי ‘לא אלים’. בתום הבדיקות המשטרתיות הממצאים יעברו לפרקליטות ואז יוחלט אם לזמן את השנים לחקירה פלילית בחשד להסתה.

הזדמנות אחרונה להירשם לשירות אזרחי: תכלס’, זה מה שאתה מקבל

ח”כ קטי שטרית: בעיני חמור מאד, בואו אחזיר אתכם אחורה לקדנציה הקודמת – ‘פרשת שופטים’, האשה סיננה את זה, נעצרה בשבת, אדם שישב ליד ביתו של מנדלבליט לא עשה דבר – נעצר…

שרי רוט: ילדה בקורונה שתתה מיץ והורידה לשנייה את המסכה, מה עשו לה…

קטי שטרית: פייגלין נעצר רק על חסימה. פה אנחנו רואים שריפות, מגיעים לבתים, לבתים של שרים! לשר לוין, אחרי 48 שעות מאז אמרה ח”כ מיכל שיר בוועדת חוקה ‘נבעיר את המדינה’. זו הכוונה. חוסר אחריות. לא יתכן שבג”צ אומר לגבי ביתו של בנט להתרחק, להפגין בשעות מסוימות, ופה מדובר על כך שהפכנו להיות בשר תותחים, פשוט הפכנו להיות מופקרים. אפשר לעשות כל דבר לחברי הכנסת או לשרים של הימין. חמור מאד.

הרצח הפוליטי הבא – כתוב כבר על הקיר. ואם זה יקרה זה יהיה על הראש של האכיפה הבררנית, של אותם גורמים שיכולים למנוע את זה ולא עושים דבר וחצי דבר. והנה, אנחנו רואים את התוצאה, שאנשים כאלו, שהם לא אנשים פשוטים, אחד היה סגן הרמטכ”ל, אחד היה ראש ממשלה – יוצאים בהסתה למרד, והם היו צריכים היום להיות מאחורי סורג ובריח.

שרי רוט: כמי שבאה מהמגזר החרדי אני מצטרפת לדבריה של קטי, הרצח הבא על הקיר גם בנוגע למגזר החרדי, שמזמן הפך לבשר תותחים, ילדינו מתקשים ללכת ברחובות העיר, מצביעים עליהם באצבע, יורקים עליהם, מקללים אותם באוטובוסים, מה לא עושים להם, ואחרי שיקרה הרצח אני לא בטוחה שישאלו, כמו ששאלו במקרה של רצח רבין, ‘מי זה שהביא את פירות ההסתה האלו, איפה הקרקע שעליה זה נולד’… נראה לי שאף אחד לא ישאל שאלות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות