ישראל ביתנו על הליכוד: מפלגה של יוצאי ערב. נתניהו: התשובה בקלפי

בעיתון שחולק בימים האחרונים מטעם ישראל ביתנו ברוסית נכתב: "הליכוד - עוד מפלגה סקטוריאלית של יוצאי מדינות ערב" • המפלגה: "מדובר באמירה חמורה מאוד" • נתניהו: ''בישראל של 2022 אין מקום לשיח המפלג והמסית של ליברמן"
חרדים 10
י"א תשרי התשפ"ג / 06.10.2022 14:12

מפלגת ישראל ביתנו בראשות השר אביגדור לברמן פרסמה היום (חמישי) אמירה חריגה ובה נטען כי הליכוד הוא מפלגה סקטוריאלית של יוצאי מדינות ערב.

בחודש שעבר פרסמה מפלגת יש עתיד בשפה הרוסית כי “הליכוד הפך למפלגה סקטוריאלית של ספרדים”.

במאמר של ישראל ביתנו נכתב: “לאחר הפריימריז האחרונים הליכוד ביצרה את עצמה כעוד מפלגה סקטוריאלית של יוצאי מדינות ערב. הבעיה היא שלא רוב המנהיגים של הליכוד הם מאותו מוצא אלא שהם בעלי קודים תרבותיים ופסיכולוגיים שאופייניים לעדות האלה”.

מישראל ביתנו נמסר בתגובה לחדשות 12: ”מדובר באמירה חמורה מאוד שאינה מקובלת ואינה על דעת מפלגת ישראל ביתנו ולכן ברגע שנודע לנו הדבר, הוחלט להפסיק את ההתקשרות עם כותב המאמר”.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב: ”אני מגנה בתוקף את ההתבטאות הגזענית של ליברמן נגד מצביעי הליכוד. בפרסום רשמי של ‘ישראל ביתנו’ ליברמן אומר שהליכוד היא ‘מפלגה של יוצאי ערב’. אני גאה בכך שתנועת הליכוד מייצגת את כל אזרחי ישראל – מזרחיים ואשכנזים, ערבים ויהודים, חילונים ודתיים ואני גאה בכל יוצאי מדינות ערב חברי הליכוד”.

נתניהו הוסיף: ”בישראל של 2022 אין מקום לשיח המפלג והמסית של ליברמן. התשובה שלנו לגזענות של ליברמן תגיע בקלפי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות