ברוך מרזל ובן ארי עזבו את עוצמה יהודית כי בן גביר “התמתן”?

ראשי עוצמה יהודית אינם מרוצים מהחבירה של איתמר בן גביר לבצלאל סמוטריץ' ו"ביקשו את ברכת הרב דב ליאור לריצה עצמאית לכנסת" • איתמר בן גביר: "תנועת כך לא קיימת. חבריי ברוך מרזל ומיכאל בן ארי לא פעילים עוד בעוצמה" • ומה הגיב הח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי? • צפו בוידאו
אריה ריבקינד
ד' אלול התשפ"ב / 30.08.2022 22:17

האם ראשי עוצמה יהודית, ברוך מרזל, מיכאל בן ארי ובנצי גופשטיין, אינם שבעי רצון מהריצה המשותפת של מפלגתם עם סמוטריץ?

לפי דיווח של עמית סגל בחדשות 12, השלושה טוענים שהחבירה של איתמר בן גביר לציונות הדתית היא עדות לכך ש”התמתן”.

“עקב כך, הם שוקלים הקמת תנועה חדשה ואף הלכו לרב דב ליאור כדי לקבל את ברכתו”, סיפר סגל. “אלא שקיים מכשול משמעותי בפני התמודדות של שניים מהשלושה לכנסת: מרזל ובן ארי נפסלו בעבר מלהתמודד לכנסת על ידי בית המשפט העליון”.

ח”כ איתמר בן גביר פרסם הבהרה בעקבות הדיווח: “את הפרסום יזם פעיל ממורמר בתנועה שדרש להיות משובץ במקום השלישי כנציגו של ברוך, ולא קיבל את החלטת הנהלת התנועה שהוא אינו מתאים ואינו ראוי לכהן כחבר כנסת – ומאז החליט הפעיל לנסות ‘לשרוף את המועדון’ ולפגוע בכל דרך אפשרית בתנועה”.

הוא אישר כי “חבריי ברוך מרזל ומיכאל בן ארי לא פעילים עוד בעוצמה” – והבהיר: “אני מעריך אותם מאוד ומודה להם עד מאוד. שלושים שנה הלכתי אחריהם באש ובמים ויש להם זכויות רבות ואני מאחל להם אורך ימים ושנות חיים”.

“עוצמה יהודית היא תנועה שדוגלת בגירוש מחבלים, מאבק על שלמות העם והארץ, ופתיחת השורות לכל הציבורים במדינת ישראל. זה לא סוד שיש בפוליטיקה עמדות שונות ביחס לכניסה לממשלה, ויש כאלה שלא רוצים להיכנס לממשלה בשום אופן, ולדעתם תמיד צריך לצעוק ולהפגין. עשיתי זאת שנים רבות ואם צריך אמשיך לבצע זאת אך אני רוצה להשפיע ולשנות, מתוך ממשלת ישראל, ולשם כך הלכתי לפוליטיקה”.

ומה הגיב ד”ר מיכאל בן ארי? צפו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רוסיה זה כאן , כל מעומד אמיתי חייב ליישר קו עם השמאל אפילו ביבי ומי שלא אז...
    30/08/2022 23:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. רוסיה זה כאן , כל מעומד אמיתי חייב ליישר קו עם השמאל אפילו ביבי ומי שלא אז…