אימה בבני ברק: אופנוען שדד 6 חרדיות בשבועיים האחרונים

רוכב אופנוע חטף תוך כדי נסיעה, את תיק היד של הנשים, בעת שצעדו ברחובות מרכזיים בבני ברק • אמש, בשעות הערב, שוב התרחש שוד עם אותו דפוס פעולה: אישה שנשדדה ניסתה להתנגד לחטיפה והותקפה באלימות בידי השודד • היא נזקקה לטיפול רפואי, לאחר שנפצעה באורח קל
חיים טוויל
כ"ח אב התשפ"ב / 25.08.2022 10:32

תופעה מדאיגה: 6 נשים חרדיות נשדדו בשבועיים האחרונים ברחובות בני ברק בידי רוכב אופנוע, שעקב אחריהן וחטף מהן את תיק היד, תוך כדי נסיעה.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

אתמול (רביעי) בשעות הערב שוב התרחש שוד עם אותו דפוס פעולה: הפעם נשדדה אישה שניסתה להתנגד, והותקפה באלימות בידי השודד.

היא נזקקה לטיפול רפואי לאחר שנפצעה באורח קל.

בארגון ‘השומרים’ בבני ברק אומרים, כי בשבועיים האחרונים התקבלו במוקד הארגון 6 שיחות טלפון מנשים שדיווחו על רוכב אופנוע שחטף מהן, תוך כדי נסיעה, את תיק היד שלהן, בזמן שצעדו ברחובות מרכזיים בעיר התורה והחסידות.

בארגון אומרים: “בכל התלונות שהתקבלו, מתנדבי הארגון יצאו לזירת האירוע לגבות עדויות על מנת שיוכלו להביא לתפיסת העבריין והעמדתו לדין”.

בארגון ‘השומרים’ מבקשים מתושבי העיר, המזהים פעילות חשודה, לדווח מיידית למוקד הארגון. “מדובר במקרים שמתרחשים בתדירות גבוהה ולכן יש לפקוח עין ולדווח על כל חשד לביצוע עבירה מהסוג הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רבקה
    30/08/2022 14:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. היום בשעה 11:20 בבוקר השודד על אופנוע הסתובב ברחוב חזון איש בתחנה של מגדל המים צמוד לסמינר שם ניסה לגנוב לי את התיק בדיוק עליתי על האוטובוס ממש ניצלתי ממנו