טרגדיה: הפעוט יונתן דויטש ז”ל מטלז סטון טבע בבריכת צימר בצפת

הפעוט יונתן דויטש ז"ל, בנו בן השנה של יהושע דויטש, חבר מועצת קרית יערים-טלז סטון מטעם דגל התורה, נפטר במרכז הרפואי זיו בצפת - לאחר שטבע אתמול בבריכה בצימר בצפת
חיים טוויל
כ"ח אב התשפ"ב / 25.08.2022 11:02

אסונות בין הזמנים: יונתן דויטש ז”ל, הפעוט בן השנה מהמועצה המקומית קריית יערים-טלז סטון, שטבע אתמול בבריכה בצימר בצפת – נפטר הבוקר (חמישי) במרכז הרפואי ‘זיו’ בעיר.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

אתמול הוא פונה בידי כוחות ההצלה במצב אנוש ל’זיו’ בצפת, לאחר מאמצי החייאה. הוא הגיע אל בית החולים ללא דופק.

הצוות הרפואי המשיך לבצע בו פעולות החייאה, עד שחזר הדופק, והוא הועבר ליחידת טיפול נמרץ ילדים.

מבית החולים נמסר היום: “מצבו המשיך להיות אנוש ולא יציב עד שלמרבה הצער הוא נפטר”.

בשל מצבו הקשה רבנים הוסיפו לו את השם ‘חיים’ כסגולה לרפואה, ורבים העתירו בתפילה לרפואתו, אך למגינת לב בני משפחתו הבוקר הוא נפטר.

יונתן ז”ל הוא בנו של יהושע זאב דויטש, חבר מועצת קרית יערים מטעם ‘דגל התורה’. הוא בנו של הגאון רבי אליעזר יששכר דויטש, ראש כולל ‘עמל התורה’ בבני ברק, ונכדו של הגאון רבי יעקב פרץ דויטש, מראשי ישיבת סלבודקה בבני ברק.

אמו, מרת מרים, היא בתו של הרב ברוך ברנשטיין מבני ברק.

רק לפני מספר שבועות נולדה לפעוט אחות קטנה.

יחיאל רושצקי, חובש וסגן ראש סניף איחוד הצלה גליל, סיפר: “כשהגעתי למקום הילד היה ללא הכרה ונמסר לנו מבני המשפחה כי הוא טבע בבריכה. בסיוע חובשים נוספים ביצעתי בו פעולות החייאה”.

אריה קליין, חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה: “לאחר מאמצי ההחייאה שביצענו – הילד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות ההחייאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות