בנט יודע מה שעיסאווי פריג’ יעשה מיד כאשר יכנס לתפקידו כשר?

ממשלת השמאל: חבר הכנסת ממרצ, המיועד לשמש כשר לפיתוח אזורי, הצהיר בריאיון: "מיד עם כניסתי לתפקיד, אבקר בביתו של אבו מאזן" • "אני עוצר את ההזנחה של הפלשתינים במשך עשור"
חרדים 10
כ"ד סיון התשפ"א / 04.06.2021 00:52

ח”כ עיסאווי פריג’, המיועד לשמש כשר לפיתוח אזורי בממשלת השמאל של בנט, הצהיר היום בריאיון שהעניק למו”ל נתנאל סמריק באולפני קונטנטו נאו: “מיד עם כניסתי לתפקיד, אבקר בביתו של יו”ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן”.

הוא הוסיף: “את ההזנחה של עשר שנים, בהן הפלשתינים לא קיימים – אני עוצר. אם לא אגיע לביקור אצל אבו מאזן, כאילו אני שם את הראש בחול כמו בת יענה”.

במהלך הריאיון ביקש פריג’ להבהיר: “אני לא הולך להקים מדינה פלשתינית, אני נוסע אליו הביתה ולכבד אותו בפגישה”.

לדבריו, “לנפתלי בנט לא תהיה שום בעיה עם ביקור כזה. אין שום בעיה לא לבנט ולא ללפיד”.

סמריק שאל את פריג’: “כיצד תקבל חתימה על הדרכון משרת הפנים איילת שקד?”

על כך ענה חבר הכנסת: “כולנו בממשלה רוצים את טובת המדינה. כל אחד מזווית שונה. אני חושב שטובת מדינתי בחיזוק שכני. ולא בהתעלמות משכני והשפלתו והזנחתו. אני רוצה שיהיה טוב לי וטוב לו. אני רוצה לייצר משחק, אם זה טוב לפלשתיני – טוב לישראלי. משחק ה-WIN WIN. כשאני נותן תקווה לבעיה הפלשתינית אני משחרר המון לחץ במדינת ישראל למיעוט הערבי, שמצד אחד רוצה להיות ‘IN’ אך מצד שני זורקים אותי החוצה, ‘OUT’, בחוק הלאום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממשלת שינוי לרעה
    04/06/2021 02:34
    אילנה
  1. המפלגה הזו תביא עלינו אסון אדיר וכלון הולכים לחורבן בית שליש! חייבים לעצור את הרכבת שדים הזו לפני שיהיה מאוחר אין לנו ארץ אחרת! זו ממשלה מתאבדת! הערבים מתחברים תמיד למפלגה פרוגרסיבית (ולא רק בישראל גם אנחנו רואים את זה עכשיו בארה”ב ובמערב אירופה) כדי להשתלב בה וברגע שהם יחשבו שזה הרגע הנכון הם יצאו נגדנו במלחמת כיבוש הארץ, זו המטרה שלהם הבלעדית והיתר הוא קשקוש מקושקש בגרוש!