“יצא שפריץ דם” I חרדי הוכה באוטובוס: “בגללכם באה הקורונה”

עובד בתחנת הרדיו 'קול חי', שהיה בדרכו מכפר חב"ד לבני ברק, הותקף באוטובוס על ידי אדם שהטיח בו: 'אתם הבאתם את הקורונה לארץ' • אבי ממרן: "החבר אושפז בבית החולים, מדמם ופצוע. מחפש את זה בכל כלי התקשורת ולא מוצא" • מקלב: "תוצאת האשמות של אותן מפלגות השנאה"
חיים טוויל
ח' ניסן התשפ"א / 21.03.2021 10:39

אפקט ההסתה האנטישמית: טכנאי העובד בתחנת רדיו ‘קול חי’ הותקף הבוקר (ראשון) בעת שנסע באוטובוס באזור תל אביב לבני ברק – בדרכו מכפר חב”ד לאולפני הרדיו.

מחפשים רעיון למנת דג לחג? קבלו עשרות מתכונים למנות של דגים

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

האלמוני ניגש אל הצעיר, חסיד חב”ד, הטיח בו “בגללכם באה הקורונה”, ולאחר מכן הלם בו בבטנו ובאפו וגרם לו לדמם מהאף.

“נבהלתי”, סיפר הצעיר שהוכה. “קמתי ואמרתי לו ‘מה אתה עושה?’ והוא הכניס לי אגרוף לפנים בחוזקה. יצא שפריץ של דם והתחלתי לדמם. הגעתי לעבודה איכשהו ואז פינו אותי לבית החולים”.

בצלאל קאהן, ‏‏‏‏מנהל התכניות והחדשות ומגיש מהדורת הבוקר ברדיו קול חי, צייץ:  אפקט ההסתה האנטישמית: בחור חרדי שנסע הבוקר באוטובוס מכפר חב”ד לבני ברק, הוכה באכזריות על ידי אדם חילוני שהטיח בו: ‘אתם הבאתם את הקורונה לארץ'”.

אפרים דוד, עורך אתר ‘קול חי’ סיפר לערוץ 7: “הגיע אליו בן אדם צעיר, אומר לו בגללכם הייתה קורונה ומכניס לו אגרוף לבטן. הוא עומד, אומר לו מה אתה חושב שאתה עושה? ואז הוא הכניס לו עוד אגרוף לפנים. הוא עכשיו מדמם. היה חייל שם שניסה לעצור את הבחור הזה אך כנראה ללא הצלחה”.

הוא הוסיף: “כרגע אנחנו מנסים לבדוק ששלומו בסדר ואחרי זה הרדיו ינסה למצות את מה שאפשר. להגיש תלונה במשטרה וכל מה שצריך”.

העיתונאי ברק רביד מ’וואלה’, צייץ: “מביש ומזעזע. מקווה שיתפסו את התוקף ויגישו כתב אישום על פשע שנאה”.

אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ברדיו קול חי, צייץ: “הבוקר חבר מהרדיו חוטף מכות באוטובוס עם בוקס לפרצוף, מאיזה אנטישמי שצעק לו ‘אתם החרדים שמביאים את כל המחלות’. החבר אושפז בבית החולים, מדמם ופצוע. מחפש את זה בכל כלי התקשורת ולא מוצא.  אז יש לי מסר לתוקף: פליז פעם הבאה מספיק שתזרוק ביצה”.

מפלגת ‘יהדות התורה’ הגיבה: “מדובר בתוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן כנגד החרדים והמסורת היהודית. אם לא נעצור אותו בשלישי הקרוב בקלפי, נגיע למקומות מסוכנים ביותר”.

יו”ר סיעת ש”ס בכנסת, ח”כ מיכאל מלכיאלי: “מדובר באירוע מזעזע שאסור לעבור עליו לסדר היום. אלו תוצאות של פירות הסתה כנגד המגזר החרדי שיש כבר מעל לשנה. אני קורא למשטרת ישראל לטפל בחומרת העניין ביד קשה ולהעמיד את הפוגע לדין”.

סגן השר אורי מקלב: “זוהי תוצאת האשמות של אותם מפלגות השנאה כנגד הציבור החרדי. האשמות אלו נצרבות על הציבור ויש לכך השלכות קשות, אותם אנו רואים כעת.

“התוקף רואה את לפיד, ליברמן ואחרים שרוצים לקחת את הציבור החרדי במריצות למזבלה ומסיתים כנגד הלגיטמיות של הציבור החרדי – והחל לפעול בהשראתם.

“מספיק לראות את התגובות הקשות ברשתות בכדי להבין כי זהו אירוע אחד שמאחוריו יש רבים שהיו רוצים אף הם לנהוג כך”.

ח”כ ישראל אייכלר: “אירוע התקיפה הפראי נגד אדם חרדי באוטובוס לבני ברק, הוא פשע שנאה. זהו פרי הביאושים של ההסתה האנטישמית שמפיץ ליברמן יום יום בתקשורת המעודדת את הפורעים”.

לדבריו, “בעולם מתוקן מפלגתו של ליברמן הייתה נפסלת מריצה לכנסת בעוון גזענות ואנטישמיות. אך לעת עתה החוק והפרשנות של השופטים והיועצים משפטיים שוללים את החלת חוק הגזענות והאנטישמיות נגד יהודים חרדיים. הם יכשירו כל פשע שנאה ובלבד שיצליחו להפיל את ‘שלטון החרדים'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות