זה מה שקרה אחרי פרסום קלסתרון החשוד ברצח הזוג כדורי ז”ל בבירה

צוות החקירה המיוחד של רצח בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל בשכונת ארמון הנציב לפני שנתיים, קיבל עשרות פניות בעקבות פרסום הקלסתרון
חיים טוויל
י"ג שבט התשפ"א / 26.01.2021 17:41

שבוע אחרי שהמשטרה פרסמה קלסתרון של החשוד ברצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז”ל, מתברר היום (שלישי) כי לצוות החקירה המיוחד הגיעו עשרות פניות מצד אזרחים שביקשו למסור מידע.

עוד לא בן 27? בא להתמקצע בכל אחד מהגופים המכובדים והגדולים

לפי דיווח של משה נוסבאום בחדשות 12, גם לאחר כל הפניות, אין עדיין פריצת דרך בחקירה.

במשטרת ירושלים אומרים שההיענות של הציבור גדולה בהרבה בהשוואה למידע שהגיע לאחר שפורסם הסרטון של החשוד. לכן, כל מי שמחזיק במידע כלשהו שיכול לסייע או להביא לזיהויו של החשוד על פי הקלסתרון שפורסם, מתבקש לפנות בהקדם למשטרה.

המשטרה פרסמה את הקלסתרון שנתיים אחרי הרצח הכפול של בני הזוג בביתם שבשכונת ארמון הנציב בבירה.

הקלסתרון פורסם חצי שנה לאחר שהמשטרה הפיצה סרטון שהצליחו החוקרים לאתר ואשר עורר את חשדם. בסרטון נראה אדם צועד ב-10 בינואר 2019 בסמוך לזירה, תוך שהוא מסתיר את פניו כשהוא עובר בסמוך למצלמות – וייתכן שבכך ניסה להקשות על זיהויו.

למרות הזמן הרב שעבר מאז מקרה הרצח, הוא נותר בלתי מפוענח.

גופותיהם של יהודה ותמר כדורי ז”ל, בני זוג בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו בדירתם ב-13 בינואר ב-2019.

בתם של בני הזוג ניסתה ליצור עמם קשר, ולאחר שלא קיבלה מענה פנתה למשטרה, לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג כשהם ללא רוח חיים.

מאז בוצעו מספר מעצרים, אולם עד כה לא הצליחו המשטרה ללכוד את הרוצח. בחודש מרץ 2019, חודשיים אחרי הרצח, שוחרר בן משפחה שהוגדר בזמנו כחשוד המרכזי ברצח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    באתר אחר
    26/01/2021 22:14
    חיים
  1. מעשהו פרסם תגובה שהרוצח הוא משורות המשטרה וזה הסיבה שהמשטרה לא מוצאת אותן