הרס? זה מה שקרה כשרובינשטיין ‘חתך’ את התקציב למען נוער נושר

חבר מועצת העיר בני ברק: "מדברים על בעיית הנוער המתמודד? ראש העיר קיצץ משמעותית בתקציבים להתמודדות איתם - והעלה לעצמו ולחבריו את התקציב ללשכות, לעוד עוזרים וג'ובים, לטיסות"
אריה ריבקינד
י"ג שבט התשפ"א / 26.01.2021 18:39

בעוד הכל עומדים נדהמים מול הוונדליזם  של נוער השוליים ברחובות העיר בני ברק בשבוע האחרון, במהלכם  הציתו עמודי תאורה, ניתצו רמזורים, שרפו פחי אשפה, עקרו תמרורים ושרפו אוטובוס – מתברר כי דווקא לאחרונה קיצצה עיריית בני ברק חלק ניכר מהתקציב שנועד לטיפול בנוער נושר ולקידום נוער בסכום כולל של כמיליון ש”ח.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק מטעם הליכוד, אומר לחרדים 10: “מדברים עכשיו על בעיית הנוער המתמודד. אני העליתי את הנושא החודש, בישיבת מועצה.

“זו עוד דוגמה להתנהלות השערורייתית של עסקני העירייה, שבתקופה הקשה ביותר שידעה העיר, כשתושבים רבים איבדו את פרנסתם ומתקשים לקנות לחם ומטרנה לילדים, העסקנים מקצצים דרסטית בתקציבי הרווחה, בתקציבי קידום הנוער וסיוע לנוער המתמודד, אבל מוסיפים לעצמם – לעוד תקציב ללשכות, עוד ג’ובים למקורבים, וכמובן כסף לטיסות לעצמם. כמה אטימות! כמה ניתוק!”

בישיבת העירייה מיום חמישי ט”ז טבת תשפ”א, אמר חבר מועצת העיר יעקב וידר, כפי המופיע בפרוטוקול:

“אני חושב שהתקציב הזה הוא ביזיוני. הוא פוגע בתושבי בני ברק.

“לקחתם תקציב משנה שעברה, עוד לפני הקורונה, הוספתם עוד כסף במקומות לא רלוונטיים, הוספתם עובדים, בלשכת ראש העיר הוסיפו עובדים, משרות, ועוד עובדי כוח עלומים, מעבר לאלפים הרבים שכבר קיימים.

“איפה כן הורדתם? במקומות שהכי זקוקים להם, הורדתם בתקציבי רווחה, קצצתם משמעותית בתקציב של קידום נוער, קצצתם גם בתקציב הנוער הנושר. בלשכת ראש העיר, חשוב אבל, חשוב מאוד שיהיו עוד משרות מעבר לקיימות, למקורבים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות