יאיר גולן: מה כל כך מבהיל את סגל הצעיר שהפכתי לאויבו הראשי?

חבר הכנסת ממרצ שוב תוקף את הפרשן הפוליטי של חדשות 12: "סגל הצעיר אינו חשוב. הוא בורג קטן במחנה הימין הקיצוני – משיחי, מחנה ששלח את סגל לדברר אותו בטלויזיה כפרשן פוליטי" • "אני וחברי, אלה שבאמת בנו את הארץ הזו, לא ניתן למשיחיים כמוך להשתלט על סדר היום הציבורי"
חרדים 10
ו' כסלו התשפ"א / 22.11.2020 14:37

חבר הכנסת יאיר גולן, איש השמאל הקיצוני  ממרצ, שוב מתעמת עם פרשן חדשות 12, עמית סגל.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

“מה כל כך מבהיל את מר סגל בנאום התהליכים, מדוע אני אישית מעורר בו כזו חרדה, איך הפכתי לאויבו הראשי, ומדוע הוא חוזר ומשקר ביחס לתוכן דברי, והרי אין לחשוד בו בחוסר הבנת הנקרא או הנשמע?

“סגל הצעיר אינו חשוב – הוא בורג קטן במחנה פוליטי מובחן, מחנה הימין הקיצוני – משיחי, מחנה ששלח את סגל לדברר אותו בטלויזיה כפרשן פוליטי ומה השלב הבא? ברוך מרזל כפרשן לענייני התנחלויות, איתמר בן גביר פרשן משפטי ומאיר אטינגר פרשן צבאי?”, שאל סגן הרמטכ”ל לשעבר.

“מחנה הנסמך על שלטון נתניהו המושחת, מחנה הנשען על הברית הלא-קדושה עם החרדים. זה מחנה הבונה את עוצמתו על חרדה: חרדה מפני המודרנה, חרדה מפני חלוקת הארץ, חרדה מאובדן הכיסא, חרדה עמוקה מאימת החוק.

“מחנה החרדה הוא מחנה של ברית אפלה וצרה שכולה מבוססת פחד, המובלת על-ידי נתניהו והנסמכת על מכונת תעמולה משוכללת ומתוקצבת היטב, שמר סגל הוא חלק ממנה.

“מה יותר מסוכן? נאום של סגן רמטכ”ל המצביע על תהליכים מסוכנים בחברה, או מעשי רצח של מחתרת יהודית? מה יותר מסוכן, דברי אמת מוכיחים, או רצח של איש ימין קיצוני במערת המכפלה? מה יותר מסוכן, בחינה אמיצה של מעשינו, או רצח של ראש ממשלה?”

גולן הוסיף: “מר סגל, אתה מייצג ציבור שהגה ומימש את מרב האלימות הפוליטית בישראל בחמישים השנים האחרונות. אתה דובר של הציבור הזה. אתה מנסה להשליט את הדעות הקיצוניות שלך על כל אזרחי ישראל. אני וחברי, אלה שבאמת בנו את הארץ הזו, ואלה שבאמת נלחמים עליה ובונים אותה גם כיום, לא ניתן למשיחיים כמוך להשתלט על סדר היום הציבורי.

“הסכנה לקיומה של ישראל אינה בדברי, אלא במעשי הציבור אותו אתה מייצג, שיחד עם שחיתות שלטונית ממארת, מאיים לחרב את המפעל הציוני, ולתקוע את ישראל לתוך בור תחתית אפל של לאומנות משתלחת, בערות מתקדמת, אלימות מתגברת ואפס תקווה לעתיד טוב יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות