“ישתבח הבורא, איזה פלא גדול”: השחקן אביב אלוש אב לארבעה

השחקן העלה תמונה לאינסטגרם שלו תמונה של ידו של הרך הנולד - ובישר כי אשתו נופר ילדה את בנם הרביעי • "שנדע כולנו רק בשורות טובות. ושמחה בלבבות אמן"
אבי כץ
ח' כסלו התשפ"א / 24.11.2020 11:14

השחקן אביב אלוש ואשתו נופר חוגגים עוד בשורה משמחת: ילד רביעי.

אלוש בחר לשתף תמונה של ידו של הרך הנולד בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, וכתב: “ישתבח הבורא – איזה פלא גדול. ובאיזו אישה… ואמא מדהימה זכינו. תודה תודה תודה. שנדע כולנו רק בשורות טובות. ושמחה בלבבות אמן”.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

הרך הנולד יצטרף לאחותו הבכורה ליה (8) ולאחיו אריאל (7) והילל (5).

השחקן המצליח אביב אלוש סיפר בראיון למוסף ‘7 לילות’ של ‘ידיעות אחרונות’ על התקרבותו לדת, ועל היותו שומר שבת המתפלל 3 פעמים ביום.

בשיחה עמו סיפר על נסיבות התחזקותו: “השבת הראשונה ששמרתי בחיים שלי הייתה בארצות־הברית. באתי לצלם שם סרט ובחדר המלון החלטתי שאני שומר את השבת. זאת הייתה חוויה כל כך חזקה, רק אני לבד, עם אוכל שקיבלתי מהקהילה היהודית, מקיים את המצווה הזאת.

”כשחזרתי, אמרתי ישר לנופר (-אשתו) שאני רוצה להמשיך לשמור שבת, והיא שתמיד מקבלת אותי, אמרה, ‘בסדר, רק שלגביי אין לי מושג, כשנגיע לגשר נחצה אותו’.

“וכמובן הגשר הגיע מאוד מהר, הוזמנו לאירוע במשפחה של נופר. אז קניתי אופניים עם כיסא מאחור לכל ילד, וככה תיכננו לנסוע, נופר ואני. יום לפני קרה משהו, לא זוכר, היא מעדה ואז היא אמרה לי: ‘אתה יכול להגיע באופניים, אני נוסעת’. לא רציתי שהמשפחה תיפרד ועוד בשבת, אז הלכתי לשאול את הרבי”.

איזה רבי, הוא נשאל.

“רבי גוגל. ברצינות, ראיתי שאלה בפורום דתי והרב שם ענה – העיקר שלא תיפרד מאשתך ומהילדים, תכבד גם במחיר השבת, אם היא נוהגת באוטו, תבוא איתה. עליתי לאוטו, ישבתי מאחור, וכל הדרך הדמעות שלי זולגות מעצמן. אני בוכה ונופר מציצה עליי מהמראה של המכונית, העיניים שלנו נפגשות במראה. וזהו. כשחזרנו הביתה התחלנו כולנו לשמור שבת. אפילו לא היה דיבור על זה, לא היה צורך”.

אלוש סיפר על החוויה הרוחניות שקיבל בקברו של הבעל שם טוב: “לפני שנתיים חבר טוב שלי מלוס־אנגל’ס אמר לי, ‘בוא, אנחנו נוסעים לגמר של המונדיאל’. אבל אני כבר בתהליך, ואני ממש לא רוצה לנסוע איתו למוסקבה, אני יודע שיהיו איתו שם עוד חברים והולכים לברים וזה מסוכן, לא בא לי על האנרגיה הזאת בכלל.

“אמרתי לו, ‘תשמע, אני עושה איתך תנאי. אני בא רק למונדיאל, אנחנו ישנים לילה, ועל הבוקר אנחנו נוסעים לאומן. אתה מזמין אותי למונדיאל, על חשבוני הטיסה לאומן’. וככה היה.

“הלכנו למשחק, אחריו הלכנו למסעדה כשרה, השלמנו שם מניין, ובבוקר תפסנו טיסה. שכחנו שהיינו במונדיאל. חזרנו לארץ בלי חוויה אחת מהמשחק. אבל לא חזרנו עם זה הביתה, לא אני, לא הוא, לא הבן דוד שלו. כי זה חומר שהוא רגעי, ומה שקרה לנו באומן זה נצחי.

“אני את החוויה הרוחנית שלי קיבלתי דווקא בקבר של הסבא־רבא של רבי נחמן, הבעל שם טוב, חוויה רוחנית פסיכית שאי־אפשר להסביר אותה. שלוש וחצי שעות של בכי”.

אלוש מספר כי וויתר על משחק בהוליווד בשביל חגי ישראל: “אפילו הסוכנים שלי התרגלו. לפני כמה חודשים קיבלתי הצעה מדהימה לבוא לשחק בהוליווד, אבל סירבתי לזה, ולמה? כי הצילומים יצאו בול על תקופת החגים.. אני את החגים מבלה עם המשפחה ועם הילדים שלי, פה בארץ. אין קריירה בעולם שתזיז אותי מזה”.

אלוש נשאל על החרדים שלא שומרים על ההנחיות. אתה איתם באמונה שזה הכל ביד השם?

“אל”ף, כן, מה שהבורא מחליט זה מה שיהיה. אבל אני גם לא מאמין לכל הסיקורים האלו בתקשורת, יש לך מושג כמה בתי כנסת נסגרו בחגים האלו? כל מה שאנחנו מקבלים בחדשות זה את הרע.

“אישית אני כן מאמין שצריך להישמר ולהקפיד. אני גם אוהב את זה. הניקיון הזה שמזכיר לנו להיות גם נקיים מאגו ומיצר רע. ומה זה המסכה? קודם כל שתוק, סתום את הפה. תחשוב לפני שאתה מדבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות