“השמאל שולט, לנו יש תודעה של עבדים”: יאיר נתניהו נגד יאיר שרקי

בנו של ראש הממשלה מותח ביקורת על ההתנהלות של הימין בישראל: "גם אם לימין יהיו 90 מנדטים, ולשמאל 5 מנדטים, הם ישלטו בנו וירדו בנו ללא מיצרים. צריכים לחכות שיתחלף דור העבדים הזקן בדור חדש וצעיר" • ועל מה הוא פתח עימות עם יאיר שרקי?
אבי כץ
ב' כסלו התשפ"א / 18.11.2020 18:14

התבטאות יוצאת דופן של יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה כלפי הימין הישראלי.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

“היום הזה גרם לי להבין משהו מאוד קשה. גם אם לימין יהיו 90 מנדטים, ולשמאל 5 מנדטים, הם ישלטו בנו וירדו בנו ללא מיצרים”, צייץ יאיר בטוויטר.

הוא הוסיף: “לנו יש תודעה של עבדים, ולהם של אדונים. בפרפרזה לתנ”ך, אנחנו צריכים לחכות שיתחלף דור העבדים הזקן בדור חדש וצעיר ‘שלא ידע את מצרים'”.

מוקדם יותר צייץ יאיר: “אנחנו חיים במשטר טוטאליטרי עם תקשורת של צפון קוראה. יש כרגע מסיבת עיתונאים של שר החוץ של בחריין, מדינה ערבית שלא הכירה בנו עד לפני חודשיים, בבית ראש הממשלה בירושלים! ערוצי אלג׳זירה 12 ו-13 פשוט מתעלמים, לא משדרים, ומתעסקים עם הפייק סיפור של משפחת פרקש!”

מדובר בתקרית שאירעה אמש בקיסריה, כאשר תומכי נתניהו קראו קריאות נגד משפחתו של חלל צה”ל תום פרקש הי”ד, המתגוררת במקום, בשל תמיכתה במחאה נגד ראש הממשלה.

המפגינים זועמים על המשפחה, המתגוררת סמוך למעונו של נתניהו בקיסריה ומארחת מפגינים נגד ראש הממשלה.

המפגינים, שעמדו מול בית המשפחה השכולה בקיסריה, אמרו לבני הבית: “משפחת פרקש, זה שאיבדתם בן לא מקנה לכם את הזכות… אנחנו פה נהיה כל עוד תארחו את האנרכיסטים על הגג של הבית שלכם. לא ניתן לכם פה את חופש הביטוי שהתרגלתם”.

נתניהו הבן יצא נגד המתקפה בתקשורת על המפגינים וטען: ”אותה משפחת פרקש מארחת כל שבוע בביתה את האנשים הכי קיצונים ומטורללים של הדגלים השחורים שצועקים ברמקול קללות נוראיות לבנימין נתניהו שהוא ‘אח שכול’. זה בסדר כמובן נכון?”

עיתונאי חדשות 12, יאיר שרקי, ענה לנתניהו: “אולי באמת צריך לחכות שיתחלף הדור הרעיל והמביש עם תודעת ‘אדונים’ מדומיינת ויהירה שצמח בשולי הימין. דור שאין לו מייצג מדויק יותר מהפרחח גס הרוח, שכבר כמה שעות עסוק בלהצדיק מתקפה על משפחה שכולה, במקום להתבייש להתנצל ולגנות. בלי ‘אבל’ ובלי ‘בלי קשר’ ובלי ‘הם התחילו’. בושה”.

יאיר נתניהו תקף אותו: “אתה חתיכת אפס מאופס שפוט של אדונך אבי ויס השטן ותמכור את אמא שלך בשביל ליטוף ממנו ואמנון אברמוביץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות