אייכלר: המפלגות החרדיות צריכות לאיים פה אחד – להסיר את הסגר

הסירוב של בג"ץ להוציא צו ביניים נגד הסגר באלעד - הרתיח את אייכלר: " לחרדים אין זכויות אדם בסיסיות במשטר הבג"צ העוין אותם" • "לא נשכח ולא נסלח, למי שיתן יד למעל הזה. מי שתוחם רק את מגורי החרדים בגטאות סגורים, מציג בפני ההמון את ה'נגיף החרדי' כסכנה לאומית"
אריה ריבקינד
ו' תמוז התש"פ / 27.06.2020 23:54

הסגר על השכונות החרדיות והסירוב של בג”ץ להוציא צו ביניים נגד הסגר באלעד – מוציא את ח”כ ישראל אייכלר מהכלים.

“הגבלת השכונות החרדיות והחינוך החרדי בלבד בעיר אשדוד, וכן סגירת העיר אלעד ושכונות החרדים בטבריה כגטאות, מוכיחות מעל לכל ספק את מה שחשדנו כל הזמן: ‘ההגנה הסלקטיבית’ מפני הקורונה של החרדים, היא הכתמה גזענית כאילו הם מפיצי המחלות והזיהומים. זהו מסר של הסתה הגורמת לאנטישמיות בקרב הציבור המפוחד מהקורונה ברחבי הארץ”.

אייכלר הדגיש: “אין כאן שום חשיבה אמיתית וכנה כיצד למנוע את התפשטות הקורונה, אלא התפרצות נגיף השנאה הישנה נגד האוכלוסיה החרדית, שמצאה לה מחלה לפרוץ כמגיפה”.

הח”כ מאגודת ישראל טוען: “למיעוטים אחרים יש הגנה של הבג”ץ שעומד לצדם של טרוריסטים ובני משפחותיהם. לחרדים אין הגנה משפטית. לשווא ציפו להגנה על אלעד בעתירה שהוגשה לבג”ץ נגד האפליה והעוול בסגר על העיר. התוצאה הייתה צפויה לחלוטין. לחרדים אין זכויות אדם בסיסיות במשטר הבג”צ העוין אותם”.

הוא הוסיף: “במצב כזה על המפלגות החרדיות להודיע פה אחד: יש להסיר מיד את הסגרים ו’ההגנה הסלקטיבית’ במלחמה נגד הקורונה. לא נשכח ולא נסלח, למי שיתן יד למעל הזה. מי שתוחם רק את מגורי החרדים בגטאות סגורים, מציג בפני ההמון את ה’נגיף החרדי’ כסכנה לאומית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות