בנט נגד נתניהו: מאז צאת השבת צייצת ארבע פעמים רק בעניינך

יו"ר ימינה: "מאות אלפי עצמאים מנסים לשרוד עם 0 ש״ח הכנסות כבר 4 חודשים, בעוד 3 ימים רבבות אחרים יפסיקו לקבל דמי אבטלה, כי נגמר. איך הם ישלמו שכר דירה? איך הם יוכלו לשלם ארנונה, חשמל, מים? איך יקנו אוכל?" • "‏אני מבקש - תמקד רק בפרנסה. ‏לא פרנסה - לא מעניין"
אריה ריבקינד
ו' תמוז התש"פ / 27.06.2020 23:20

שר הביטחון לשעבר ויו”ר ימינה נפתלי בנט קורא הערב (מוצ”ש) לראש הממשלה לסייע לאזרחים שנפגעו ממשבר הקורונה.

“אדוני ראש הממשלה”, כתב בנט בפוסט שפרסם הערב. “‏מאז צאת השבת צייצת 4 (!) פעמים בעניניך, המשפט, צביעות התקשורת וכו’. יכול להיות שאתה צודק בהכל, ובכלל אני מאחל לך בכל לבי שתצא זכאי במשפט.

“‏אבל אתה לא הנושא.

“אזרחי ישראל רבים במצוקה קשה, אפילו קיומית. במיוחד השכבות החלשות והפריפריה. מאות אלפי עצמאים מנסים לשרוד עם 0 ש״ח הכנסות כבר 4 חודשים, בעוד 3 ימים רבבות אחרים יפסיקו לקבל דמי אבטלה, כי נגמר. איך הם ישלמו שכר דירה? איך הם יוכלו לשלם ארנונה, חשמל, מים? איך יוכלו לקנות אוכל?”

בנט הדגיש: “כל חייהם הם שילמו מסים ועשו הכל כמו שצריך. הם לא עצלנים. ‏מתכננים להטיל שוב מגבלות כלכליות בשל הזינוק בהדבקה מה שיביא מכת מוות לעסקים שעוד איכשהו נאחזים בציפורניים.

“‏אני מבקש – תמקד רק בפרנסה, לחם לאזרחינו, מניעת סגר נוסף. בלי לחם, בלי פרנסה, בלי כבוד, שום דבר אחר לא מעניין. ‏לא פרנסה – לא מעניין”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובה של בנט
    28/06/2020 13:19
    זלצר יעקב
  1. זה בנט שלא מסוגל לשמור על פיו וכך שלמרות כישוריו הוא הורס את תדמיתו במו פיו ובהתנהגויות מוזרות האיש לא מסוגל לשתוק כשצריך ולדבר כשלא צריך.זאת בעייה שרק הוא מסוגל לעבוד עליה, אם בכלל

  2. בנט - אלוף הציוצים
    28/06/2020 15:41
    מלכה
  3. מה בנט עושה מלבד לצייץ?
    זה האיש בנט דפירק את הבית היהודי,
    כי לא רצה רבנים “על גבו”.
    לא עבר את אחוז החסימה ואיבד 4 מנדטים.
    בגללו ורק בגללו, אין ממשלת ימין.
    דיבר על “ענווה”, ויש רק “גאווה”.