חמינאי צייץ על “הפתרון הסופי” – וביבי הגיב: אל תאיים, אתה בסכנה

ראש הממשלה עונה למנהיג העליון באיראן שאיים על ישראל במימוש 'הפיתרון הסופי': "מי שמאיים עלינו בהשמדה, ימצא עצמו בסכנה דומה" • מזכיר המדינה: "רטוריקה אנטישמית של מממן הטרור הגדול בעולם, מישהו חושב שאפשר לסמוך עליו עם נשק גרעיני?"
אריה ריבקינד
כ"ו אייר התש"פ / 20.05.2020 18:40

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (רביעי) לאיומים של המנהיג העליון באיראן, עלי חמינאי, לפיהם ארצו מתכננת ‘פתרון סופי’ לישראל.

“איומיו של חמינאי לממש את ‘הפתרון הסופי’ כנגד ישראל מזכירים את תכנית ‘הפתרון הסופי’ הנאצית להשמדת העם היהודי. עליו לדעת שכל משטר שמאיים על ישראל בהשמדה ימצא עצמו בסכנה דומה”, כתב נתניהו בטוויטר.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר, כתב מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו: “ארצות הברית מגנה את התבטאויותיו המגעילות והשנאה של המנהיג העליון חמנאי. אין להם מקום בטוויטר או בכל פלטפורמה אחרת של המדיה החברתית”.

הוא הוסיף: “אנו יודעים שהרטוריקה המטורפת של חמינאי אינה מייצגת את הסובלנות של העם האיראני. מממן הטרור הגדול בעולם, אנטישמי שמכחיש את השואה, שולח כסף וכלי נשק לטרוריסטים נגד ישראל – וכעת קורא את הקריאה הנאצית לפתרון הסופי. אני שואל את האומות העולם – האם זה מישהו שאפשר לסמוך עליו עם נשק קטלני?”

אתמול פרסם חמינאי ציוץ בטוויטר אליו צורף איור בו נראים חמושים פלסטינים עם דגלי פלסטין וחיזבאללה חוגגים בהר הבית, כמאחוריהם דיוקנו שלו, של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה לשעבר קאסם סולימאני שחוסל, ומייסד הרפובליקה האסלאמית באיראן חומייני.

באיור נראים הפלסטינים והאיראנים חוגגים את גירוש הציונים מירושלים, כשלצידם רכבי צבא, דגלי פלסטין וחיזבאללה וכלי נשק. מעל האיור נכתב: “פלסטין תהיה חופשית, הפתרון הסופי – התנגדות חמושה עד למשאל עם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות