“העבירו את השאריות של העבודה במתנה לביבי”: פרץ ושמולי ניצחו

ועידת המפלגה אישרה ברוב של 64 אחוז כי העבודה תצטרף לממשלת האחדות • פרץ: " לא מצטרפים לממשלת ימין, מצטרפים לממשלת אחדות שוויונית עם רוטציה" • ח"כ מרב מיכאלי לא תשתף פעולה בהצבעות עם הקואליציה • זנדברג ממרצ: "מפלגת העבודה ז"ל הצביעה היום על פירוקה באופן רשמי"
אריה ריבקינד
ג' אייר התש"פ / 26.04.2020 22:22

ועידת מפלגת העבודה אישרה הערב (ראשון) את הצעת יו”ר המפלגה, ח”כ עמיר פרץ, לאישור ההסכם עם כחול לבן לכניסה לממשלת אחדות.

91% מחברי הוועידה, כ-3,948 צירים – השתתפו בהצבעה ו-64.2% מהם תמכו בהצעתו של פרץ. 34.8% התנגדו להצעה.

יו״ר העבודה, ח״כ עמיר פרץ, אמר לאחר פרסום התוצאות: “אני מודה לכל צירי הועידה, אלה שתמכו ואלה שהתנגדו. זכינו הערב לגיבוי גורף של חברי המפלגה להיות הסמן החברתי והמדיני של הממשלה. אנחנו לא מצטרפים לממשלת ימין, אנחנו מצטרפים לממשלת אחדות שוויונית עם רוטציה”.

ח״כ איציק שמולי:  “לא מדובר בהכרעה קלה, אך תחת נסיבות החירום היא האחראית והנכונה מכולן. בכוונתנו להיאבק מתוך הממשלה למען שינוי טוטאלי של המדיניות החברתית- כלכלית, ובתוכה מתן מענה משמעותי יותר לנפגעי המשבר הכלכלי של הקורונה, וכן להיות הסמן השמאלי שירסן כל ניסיון לפגוע בדמוקרטיה, או לקדם סיפוח חד צדדי”.

הנציגה השלישית של המפלגה, ח”כ מרב מיכאלי, מתנגדת נחרצות לכניסת העבודה לממשלת האחדות ואף אמרה כי לא תשתף פעולה בהצבעות עם הקואליציה.

ח”כ תמר זנדברג ממרצ: “מפלגת העבודה ז”ל הצביעה היום על פירוקה באופן רשמי. תמורת כמה ג’ובים ביצעה המפלגה הזאת מכירה פומבית בערכיה. פרץ ושמולי יכתבו בדפי ההיסטוריה כשני אופרטוניסטים ששדדו מפלגה בשביל כיסא וערכים בשביל תיק”.

יו”ר יש עתיד-תל”ם, ח”כ יאיר לפיד: “‏העסקנים קברו היום סופית את מפלגת העבודה והעבירו את השאריות במתנה לביבי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות