הגר”מ מאזוז: להינצל מהקורונה? שימרו את השבת הקרובה • צפו

הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', יצא בקריאה לכל עם ישראל: לשמור את השבת הקרובה - כדי להינצל ממגיפת הקורונה • "השבת באה עלינו הזדמנות מהשמים. שבת שבה כל תושבי אוטובוסים לא ייסעו באוטובוסים, יסגרו חנויות"
יוסף גרינבוים
כ"ב אדר התש"פ / 18.03.2020 21:30

הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, יצא הערב (רביעי) בקריאה לכל עם ישראל לשמור את השבת הקרובה – כדי להינצל ממגיפת הקורונה.

“מורי ורבותי, השבת הזאת באה לנו הזדמנות מן השמים. שבת שבה כל תושבי ישראל לא יסעו באוטובוסים, לא יפתחו חנויות לא יעשו שום דבר, זו מתנה מן השמים, ואנחנו דיברנו על השבת וכמה וכמה חכמים דיברו על השבת, ויש כאלו שרחמנא ליצלן ששונאים את השבת, יש אנשים שלא שומרים שבת, אבל לשנוא את השבת זה דבר חמור ביותר! לכן מהשמים סיבבו לנו את הדבר הזה כדי שנשמור את השבת.

“פרשת השבוע מדברת על זה “כל העושה בו מלאכה”… ואני לא רוצה להמשיך, לא תבערו אש בכל מושבותיכם ביום השבת. ולכן מתוך שלא לשמה בא לשמה.

“הגענו למצב כזה שגוים אומרים לכל המאמינים שלהם לשמור השבת היהודית, ואנחנו לא נשמור?! לכן יהי רצון שהשבת הזאת תביא בכנפיה שלום ושלוה ובריאות ונחת לכל עם ישראל ולכל העולם כולו ומכאן ולהבא חושבנא טבא. ולא יתן המשחית לבא אל בתיכם לנגוף! אמן ואמן!”

כפי שדווח בחרדים 10, משרד התחבורה הודיעה על הפסקת פעילות התחבורה הציבורית החל מיום חמישי בערב  ועד יום ראשון בבוקר. גם בתי העסקים סגורים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות