הגר”מ מאזוז יכריע במוצ”ש: מי תקבל את קולות ‘כסא רחמים’?

במוצאי שבת צפוי הגר"מ מאזוז להורות לאיזו מפלגה יצביעו אנשי 'כסא רחמים' בבחירות לכנסת ה-23 • אם לא יחולו שינויים במהלך השבת: יהדות התורה תגרוף את הקופה • מי מנסה, בכל זאת, לשכנע את ראש הישיבה לתמוך בש"ס, והאם המינוי של ראש הלשכה בעיר אלעד הכריע את הכף?
יוני גרין
ג' אדר התש"פ / 28.02.2020 14:56

למי יצביעו אנשי ‘כסא רחמים’? במוצאי שבת צפוי הגר”מ  מאזוז להורות לאיזו מפלגה להצביע בבחירות לכנסת ה-23.

בסיבוב הראשון הורה ראש הישיבה להצביע ל’יהדות התורה’ לאחר שורת הסכמים שנחתמה עם אלי ישי, ובסיבוב השני שמר על שתיקה.

ל’חרדים 10′ נודע, כי לפי הצפוי כעת, ואם לא יחולו שינויים במהלך השבת, הגר”מ יורה להצביע שוב ליהדות התורה.

“אבל עדיין יש מי שמנסים למנוע את זה”, אומר גורם ב’כסא רחמים’.

הגורם מזכיר, בין השאר, את שמו של הרב חיים רבי, רב וראש מוסדות בחולון, התומך בש”ס ומנסה לשכנע את הגר”מ מאזוז לתמוך במפלגה הספרדית.

ברקע של ההכרזה בוצע בשבוע שעבר על ידי ישראל פרוש המינוי של אמנון הלוי, איש ‘כסא רחמים’, לתפקיד מנהל לשכת ראש העיר באלעד.

השבוע ביקר סגן השר מאיר פרוש אצל  ראש הישיבה, וביקש את תמיכתו ביהדות התורה.

לדברי הגורם ב’כסא רחמים’, בפני ראש הישיבה הוצג כי המינוי באלעד בוצע “למרות שש”ס לא אהבה את זה”, מה שנועד לשכנעו שלא לתמוך בש”ס.

נזכיר, כי בראיון שהעניק לי השבוע אריה דרעי – הוא אמר:  “אני מחר בלילה (חמישי) נמצא אצל הרב רפאל כהן, ראש ישיבת ‘יתד התשובה’, ושם ייערך כנס גדול – דרך אגב, המטה של ש”ס נמצא בצפת בתוך הישיבה שם. כל! מנהלי המוסדות איתנו, הרב צמח מאזוז היה לפני כמה ימים בשמחה, נפגשנו, התנשקנו, התחבקנו – אני לא רואה שום מחלוקת ובאמת אין שום מחלוקת! אין שום דבר! הם אצלנו עם מלוא הזכויות, כמו כולם, היה בעבר מה שהיה, נגמר הסיפור – ברגע ש’יחד’ לא רצה אין לי ספק שכל אנשי ‘כסא רחמים’ מצביעים לש”ס, אין לי ספק שזה הבית הטבעי שלהם”.

אז נמתין למוצ”ש ונראה האם אלעד תרמה את חלקה בהגדלת מאגר הקולות של יהדות התורה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות